Connect with us

Eveniment

Client Blue Air cu biletul anulat de pandemie: “Ne cred mai proşti probabil”

Stefania Heinz

Published

on

Client Blue Air cu biletul anulat de pandemie: “Ne cred mai proşti probabil”

Un cititor ZIUA de CLUJ acuză compania de transport aerian că nu îi returnează banii plătiţi pe o cursă a anulată în aprilie, pe fondul pandemiei de coronavirus.
Bărbatul, stabilit în Cluj-Napoca, a cumpărat pentru familia sa bilete pe un zbor Blue Air cu plecare din Stuttgart și aterizare pe aeroportul din Sibiu pentru data de 29 aprilie. În contextul răspândirii noului coronavirus în Europa, tot mai multe companii au avut zboruri anulate în lunile martie şi aprilie.

A fost şi cazul acelui zbor. Gheorghe Ghişoiu, clientul nemulţumit, s-a ales cu zborul anulat şi spune că pe data de 15 aprilie a primit pe mail anunţul, valoarea biletelor fiind de 1.935 de lei.

Bărbatul ar fi dorit să îşi poată recupera banii, în contextul în care unele companii s-au asigurat în acea perioadă că returnează banii clienţilor sau îi transformă în călătorii viitoare.

Compania Blue Air nu a procedat aşa cu biletele cumpărate de Gheorghe Ghişoiu. “Eu, personal, nu am de primit de la ei (Blue Air – n.red.) banii pe 2 bilete anulate. Nici în ziua de azi nu am primit nimic”.  Acesta spune că i-a contactat de câteva ori pe reprezentanţii companiei, a şi fost la biroul din Aeroportul Cluj, dar nimeni nu i-a putut oferi un răspuns concret. Singurele certitudini sunt legate de faptul că va mai trebui să aibă răbdare şi să aștepte.

În urmă cu o lună, bărbatul a primit asigurări de la reprezentanţii Blue Air că va primi banii în maxim 5 zile lucrătoare. Dar cele 5 zile deja 30 şi nici urmă de bani. “Când am vorbit prin telefon în data de 12 august cu o persoană de la relații cu clienții mi-a spus că în maxim 5 zile lucrătoare îmi primesc banii în cont. A trecut o lună de zile de atunci şi tot nu am primit nimic”, spune Gheorghe Ghişoiu.

Acesta mai afirmă că, din informaţiile pe care le deţine, în Germania, aceeaşi companie ar fi returnat încă din luna iunie, în totalitate, sumele încasate de pe zborurile anulate din cauza pandemiei.

Bărbatul se întreabă dacă nu cumva, în România, cei de la Blue Air “ne cred mai proşti probabil” şi nici nu mai au de gând să returneze banii clienţilor după perioada de timp în care operatorii aerieni că fi trebuit să se încadreze, respectiv 90 de zile de la momentul în care ţara iese din starea de urgenţă.

Cititorul ZIUA de CLUJ se declară profund dezamăgit de modul în care compania înţelege să se poarte cu clienţii. Acesta se întreabă dacă “măcar de ruşine” Blue Air nu ar putea să înceapă să returneze banii oamenilor. “E o mare nesimțire din partea lor”, încheie Gheorghe Ghişoiu.

Vom reveni cu poziţia companiei Blue Air, în momentul în care aceasta va fi disponibilă.

Source link

Facebook Comments

Eveniment

Cum a fost sărbătorită Ziua Europei la Cluj

Stefania Heinz

Published

on

Cum a fost sărbătorită Ziua Europei la Cluj

Municipalitatea clujeană a prezentat imagini de la ceremonia sărbătoririi Zilei Europei la Cluj-Napoca.
Ziua Independenței de Stat a României, Ziua Victoriei Coaliției Națiunilor Unite în cel de-al Doilea Război Mondial și Ziua Uniunii Europene au fost sărbătorite duminică, în Piața Unirii, din Cluj-Napoca.

Evenimentul a fost organizat de Primăria Cluj-Napoca în parteneriat cu Instituția Prefectului Județul Cluj, Divizia 4 Infanterie Gemina, Şcoala de Agenţi de Poliţie Septimiu Mureşan Cluj-Napoca și Inspectoratul de Jandarmi Județean Cluj.

Source link

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

“Dacă lărgim bulevardele în orașe, vom avea mai mulți pietoni morți”. Ce solicită specialiștii în infrastructură

Stefania Heinz

Published

on

"Dacă lărgim bulevardele în orașe, vom avea mai mulți pietoni morți". Ce solicită specialiștii în infrastructură

Pietonii și bicicliștii reprezintă jumătate dintre victimele acidentelor de circulație din România, remarcă Asociația Pro Infrastructură (API). Aceasta respinge propuneri ale aleșilor precum lărgirea bulevardelor urbane cu benzi auto sau stabilirea unei viteze maxime pentru bicicliști. 
“Chiar și în anul pandemic 2020, România a fost tot la coada clasamentului siguranței rutiere, cu 85 de victime la un milion de locuitori, peste dublul mediei europene. Comisarul pentru transporturi, Adina Vălean, cere investiții în domeniu. Suntem de acord, cu mențiunea că banii trebuie cheltuiți cu cap. Fără o schimbare radicală de strategie și de atitudine față de factorul uman, vom rămâne repetenții Europei și la acest capitol.Adăugarea de benzi la bulevardele urbane, preferată de mulți primari deoarece aduce voturi, face acele drumuri mult mai greu de traversat de către pietoni. Concentrarea discursului public pe autostrăzi nu va schimba radical poziția codașă a României din cauză că aproape jumătate din victime sunt pietoni și bicicliști, cea mai mare pondere din Europa.Discutăm de mulți ani pe Forumul Pe Unde Merg despre viziunea zero pentru siguranță rutieră care pornește de la ideea că oamenii nu sunt perfecți și că pot greși. Niciun efort de a preveni eroarea umană prin infrastructură nu este prea mare. Numărul acceptabil de vieți umane pierdute pe șosele este zero. Deci siguranța poate fi crescută preponderent prin infrastructură, nu prin legislație”, conform API.

Aceasta consideră drept caraghioasă propunerea legislativă recentă de a impune o viteză maximă pe bicicletă. “Ce urmează, viteza maximă la mersul pe jos? În spiritul Viziunii Zero, pietonii și bicicliștii sunt participanți la trafic neprotejați, deci trebuie protejați cu infrastructură, și nu blamați regulat cu expresii de tipul “indisciplina pietonilor”.

Remarcăm că politicienii nu se gândesc la aceștia pentru că mulți dintre ei se deplasează exclusiv cu mașina. Viziunea Zero presupune și ținte clare, precum reducerea cu 50% a victimelor din România într-un deceniu.

Ea nu poate fi aplicată de un singur minister, ci la nivel guvernamental, iar responsabilul cu siguranța rutieră din guvern să fie tras la răspundere dacă țintele parțiale la doi ani nu sunt atinse. Investițiile necesare trebuie derulate la mai multe niveluri, de la separare de sens pe drumuri naționale la măsuri de protecție a pietonilor și bicicliștilor în localități”.

Ministerul Afacerilor Interne a organizat o dezbatere publică, la cererea mai multor organizații de bicicliști, pe tema unui proiect de modificare a legislației rutiere, care propune introducerea unor restricții generale de viteză pentru biciclete, de 30 km/h.

Source link

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

O limuzină s-a făcut scrum pe Autostrada – Sebeș Turda

Stefania Heinz

Published

on

O limuzină s-a făcut scrum pe Autostrada - Sebeș Turda

Un autoturism BMW X3 a luat foc pe Autostrada Sebeș – Turda (A10), iar mașina incendiată a ars complet, nemaiputând fi salvată de intervenția pompierilor. 
Inspectoratul pentru Situații de Urgență Alba a cominicat că un autoturism a luat foc pe Autostrada A10 Sebeş Turda. Detaşamentul de Pompieri Aiud a intervenit pentru lichidarea focului. Maşina incendiată circula pe sensul Turda – Aiud, la kilometrul 49, în zona Miraslău.  

Şoferul a staţionat maşina pe banda de urgentă, unde incendiul s-a manifestat generalizat. La faţa locului s-a deplasat o maşină de stins incendii şi o autospecială a Serviciului Mobil de Urgență, Reanimare și Descarcerare. Autoturismul marca BMW X3 a ars complet. La fața locului nu s-au înregistrat victime.  

Source link

Facebook Comments
Continue Reading

Cele mai citite

Copyright © 2020 iLoveYouCluj. Webdesign & Marketing - iPublicitate