Categories: Eveniment

Client Blue Air cu biletul anulat de pandemie: “Ne cred mai proşti probabil”

Un cititor ZIUA de CLUJ acuză compania de transport aerian că nu îi returnează banii plătiţi pe o cursă a anulată în aprilie, pe fondul pandemiei de coronavirus.
Bărbatul, stabilit în Cluj-Napoca, a cumpărat pentru familia sa bilete pe un zbor Blue Air cu plecare din Stuttgart și aterizare pe aeroportul din Sibiu pentru data de 29 aprilie. În contextul răspândirii noului coronavirus în Europa, tot mai multe companii au avut zboruri anulate în lunile martie şi aprilie.

A fost şi cazul acelui zbor. Gheorghe Ghişoiu, clientul nemulţumit, s-a ales cu zborul anulat şi spune că pe data de 15 aprilie a primit pe mail anunţul, valoarea biletelor fiind de 1.935 de lei.

Bărbatul ar fi dorit să îşi poată recupera banii, în contextul în care unele companii s-au asigurat în acea perioadă că returnează banii clienţilor sau îi transformă în călătorii viitoare.

Compania Blue Air nu a procedat aşa cu biletele cumpărate de Gheorghe Ghişoiu. “Eu, personal, nu am de primit de la ei (Blue Air – n.red.) banii pe 2 bilete anulate. Nici în ziua de azi nu am primit nimic”.  Acesta spune că i-a contactat de câteva ori pe reprezentanţii companiei, a şi fost la biroul din Aeroportul Cluj, dar nimeni nu i-a putut oferi un răspuns concret. Singurele certitudini sunt legate de faptul că va mai trebui să aibă răbdare şi să aștepte.

În urmă cu o lună, bărbatul a primit asigurări de la reprezentanţii Blue Air că va primi banii în maxim 5 zile lucrătoare. Dar cele 5 zile deja 30 şi nici urmă de bani. “Când am vorbit prin telefon în data de 12 august cu o persoană de la relații cu clienții mi-a spus că în maxim 5 zile lucrătoare îmi primesc banii în cont. A trecut o lună de zile de atunci şi tot nu am primit nimic”, spune Gheorghe Ghişoiu.

Acesta mai afirmă că, din informaţiile pe care le deţine, în Germania, aceeaşi companie ar fi returnat încă din luna iunie, în totalitate, sumele încasate de pe zborurile anulate din cauza pandemiei.

Bărbatul se întreabă dacă nu cumva, în România, cei de la Blue Air “ne cred mai proşti probabil” şi nici nu mai au de gând să returneze banii clienţilor după perioada de timp în care operatorii aerieni că fi trebuit să se încadreze, respectiv 90 de zile de la momentul în care ţara iese din starea de urgenţă.

Cititorul ZIUA de CLUJ se declară profund dezamăgit de modul în care compania înţelege să se poarte cu clienţii. Acesta se întreabă dacă “măcar de ruşine” Blue Air nu ar putea să înceapă să returneze banii oamenilor. “E o mare nesimțire din partea lor”, încheie Gheorghe Ghişoiu.

Vom reveni cu poziţia companiei Blue Air, în momentul în care aceasta va fi disponibilă.

Source link

Facebook Comments Box
Stefania Heinz

Recent Posts

Mișcarea ca mod de viață: Ciclismul câștigă tot mai mult teren în rândul clujenilor

În ultimii ani, tot mai mulți clujeni lasă mașina acasă și folosesc bicicleta pentru a…

16 hours ago

CARBOCHIM, CIFRĂ DE AFACERI DE 34,2 MILIOANE DE LEI ÎN 2023

CARBOCHIM S.A., cel mai mare producător de abrazive profesionale din România, a încheiat anul 2023…

17 hours ago

Președintele TIFF, Tudor Giurgiu, despre Cluj vs București: Experiența după trei săptămâni în capitala Ardealului.

O nouă etapă a "competiției" Cluj vs București a fost marcată de sinceritatea președintelui TIFF,…

2 days ago

Studenții UAD au Transformat Căștile de Protecție în Opere de Artă pe Șantierul Carbochim, în Parteneriat cu Grupul IULIUS

Într-o inițiativă inedită de colaborare între mediul academic și cel industrial, 25 de studenți de…

2 days ago

Pasager în stare gravă pe un zbor Tarom: posibilitatea unei aterizări de urgență a fost luată în considerare

Un pasager aflat la bordul unei curse Tarom duminică seara a întâmpinat dificultăți medicale grave,…

1 week ago

Incident dramatic pe teren în timpul meciului dintre Ungaria și Scoția: fotbalist transportat de urgență la spital

Duminică seara, medicii au intervenit de urgență pe teren pentru a-i acorda primul ajutor fotbalistului…

1 week ago