Program de lucru pentru perioada 25 decembrie – 5 ianuarie 2020.
Programul de activitate al serviciilor din cadrul Primăriei Cluj-Napoca în perioada următoare
Direcţiei de Evidenţă a persoanelor
Serviciul de evidenţă a persoanelor
Programul de activitate al serviciului se desfășoară în perioada 30.12.2019 -31.12.2019. Nu se va asigura program în următoarele intervale de timp:
– între 25.12.2019 – 29.12.2019;
– între 01.01.2020 – 05.01.2020;
Serviciul stare civilă – Compartimentul decese
– în 25.12.2019 nu se asigură program cu publicul;
– în perioada 26.12.2019-28.12.2019 va fi program între orele 08.30-13.30;
– în 29.12.2019-08.30-12.30;
În 01.01.2020 nu se asigură program cu publicul;
– în perioada 02.01.2020-04.01.2020: între orele 8.30-13.30;
– în perioada 05.01.2020- 8.30-12.30;
Compartimentul Căsătorii asigură celebrarea tuturor căsătoriilor anterior programate în intervalul de timp mai sus menționat.
Centrul de Informare pentru Cetățeni din cadrul Primăriei Cluj-Napoca, de pe strada Moților nr. 7 nu va avea program de lucru cu publicul în următoarele intervale de timp:
– 25.12.2019 – 27.12.2019
– 01.01.2020 – 03.01.2020
Casieria de pe strada Moților nr. 7 va avea program doar în data de 30.12.2019, când se încasează doar taxe fără debit (taxe carte de identitate, amenzi, taxe urbanism, liberă trecere, etc):
– între 25.12.2019- 29.12.2019 – închis
– între 31.12.2019 – 05.01.2020 – închis
Direcția de impozite și taxe locale
În perioada 30-31 decembrie 2019, toate solicitările declarațiile contribuabililor care se adresează Direcției de impozite și taxe locale se pot înregistra la Centrul de informare pentru cetățeni din str. Moților nr.7
Prima zi de lucru cu publicul în anul 2020 la Primăria Cluj-Napoca este 6 ianuarie, începând cu ora 8.00.
Source link