Connect with us

Eveniment

Protecţia Consumatorilor: “Cursele low-cost au devenit o fata morgana” / ANPC nu poate amenda Wizz Air

Stefania Heinz

Published

on

Protecţia Consumatorilor: "Cursele low-cost au devenit o fata morgana" / ANPC nu poate amenda Wizz Air

ANPC nu poate amenda operatorul aerian Low-Cost WizzAir, totuşi președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a îndemnat pasagerii afectați de amânarea sau anularea diverselor curse aeriene să se adreseze Autorității. 
Wizz Air a anulat sau reprogramat recent mai multe zboruri, dând astfel peste cap vacanțele românilor, însă Protecţia Consumatorilor nu poate amenda compania aeriană. Horia Constantinescu, preşedintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a explicat de ce. 

ANPC nu poate amenda un operator economic dacă acesta are sediul în alt stat european, dar se poate adresa autorităților de acolo, a transmis Horia Constantinescu, transmite bugetul.ro.  

Constantinescu a mai precizat că sunt firme care iau legătura cu operatorul în cauză și reprezintă consumatorul păgubit, dar astfel de servicii se plătesc, pe când contactarea ANPC este gratuită.

Pasagerii „au putere, în primul rând, conferintă de un regulament european în vigoare de foarte mult, Regulamentul 261 din 2004, cred, și au putere și autoritățile ca cea a noastră. Există un Centru european al consumatorilor în coordonarea autorității noastre.

Noi, ca autoritate, nu putem lua nicio măsură, vorbim de operatori economici cu sediul în alte state europene, cum sunt Wizz Air, Ryan Air, și numai prin Centrul european al consumatorului putem lua legătura cu autoritățile de acolo.

În ultima perioadă, am înțeles de la colegi că, din nou, Wizz Air nu înțeleg să răspundă cu promptitudinea pe care și-au asumat-o în discuțiile de anul trecut chiar la București, unde au venit însoțiți de avocații lor.

Din păcate, low-cost au devenit o fata morgana: azi pare low cost biletul, dar dacă dacă te hotărăști să te duci cu valiza, mai costă ceva, dacă mai adaugi o rezervare de loc… Toate acestea te duc la un preț ca al companiilor de linie regulată”, a declarat președintele ANPC.

Clienţii Wizz Air se plâng pe pagina de Facebook a operatorului aerian de faptul că zborurile sunt anulate constant şi că procedura pentru a obține o rambursare nu merită efortul. Aceştia spun că Wizz Air are o linie telefonică foarte scumpă pentru cei care fac plângeri, iar apoi când îndrăznești să-i suni pentru plată, te informează că dacă le pui o întrebare deja procesată pe site-ul lor web, îți vor aplica o penalizare/amendă.

Compania le transmite păgubiţilor că face “tot posibilul pentru a ne îmbunătăți experiența clienților” şi sugerază depunerea unei plângere prin link-ul: https://wizzair.com/…/infor…/compliments-and-complaints/ fapt care nu îi ajută cu mare lucru pe clienţii rămaşi fără vacanţe.  

Citeşte şi: Curse Wizz Air anulate fără explicaţii şi bilete vândute peste locurile disponibile în avion

Source link

Facebook Comments Box

Eveniment

Program special de transport public în Cluj-Napoca cu ocazia „Nopții Muzeelor”, sâmbătă, 17 mai

Stefania Heinz

Published

on

Cu ocazia evenimentului „Noaptea Muzeelor” care are loc sâmbătă, 17 mai, Compania de Transport Public Cluj-Napoca (CTP) anunță un program special de transport în comun, destinat să faciliteze accesul publicului la muzeele din oraș și întoarcerea în siguranță spre cartierele rezidențiale.

Vor fi puse la dispoziție linii de noapte care vor conecta zona centrală cu principalele cartiere din oraș: Zorilor, Grigorescu, Mănăștur, Mărăști, Gheorgheni, Piața Gării și Aeroportul Internațional Cluj-Napoca.

Programul curselor de noapte:

  • Din cartierul Zorilor – Linia 54N:
    Plecări la orele: 23:00, 23:30, 00:00, 00:30, 01:00

  • Din cartierul Grigorescu – Linia 54N:
    Plecări la orele: 23:00, 23:30, 00:00, 00:30, 01:00

  • Din cartierul Mănăștur – Linia 25N:
    Plecări la orele: 23:00, 23:30, 00:00, 00:30, 01:00

  • Din cartierul Gheorgheni – Linia 25N:
    Plecări la orele: 23:00, 23:30, 00:00, 00:30, 01:00

  • De la Aeroport – Linia 5N:
    Plecări la orele: 22:50, 23:20, 23:50, 00:20, 00:50

  • Din Piața Gării – Linia 5N:
    Plecări la orele: 22:50, 23:20, 23:50, 00:20, 00:50

CTP încurajează publicul să utilizeze transportul public pentru a se bucura de eveniment într-un mod sigur și sustenabil. Accesul la muzeele din Cluj-Napoca este gratuit în cadrul „Nopții Muzeelor”, iar transportul de noapte va asigura o deplasare facilă în oraș pe tot parcursul serii.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Eveniment

Video: România, printre primele 10 echipe la Campionatul Mondial de Cheerleading – Felicitări!

Stefania Heinz

Published

on

România a reușit o performanță remarcabilă la Cheerleading World Championship, clasându-se printre primele 10 echipe din lume! Este un moment istoric pentru sportul românesc, care confirmă progresul și dedicarea deosebită a sportivilor noștri în acest domeniu dinamic și extrem de competitiv.

Echipa națională a impresionat printr-o combinație spectaculoasă de tehnică, acrobație, sincronizare și energie, demonstrând că România are un cuvânt important de spus în cheerleadingul internațional. Participarea la această competiție de talie mondială a însemnat luni de antrenamente intense, sacrificii și o dorință uriașă de a reprezenta cu mândrie culorile țării.

Rezultatul obținut plasează România în elita mondială a cheerleadingului și oferă un exemplu de ambiție și perseverență pentru toți tinerii sportivi.

Felicitări sportivilor, antrenorilor și întregului staff pentru această reușită incredibilă! Ați demonstrat că, prin muncă și pasiune, visele devin realitate.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Eveniment

Gala Laureaților “Uniți Susținem Excelența” – O seară de neuitat la Cinema Teatru Florin Piersic

Diana Petrescu

Published

on

Joi seară, eleganța, emoția și recunoștința au fost cuvintele de ordine în cadrul Galei Laureaților “Uniți Susținem Excelența”, desfășurată în rafinata atmosferă a Cinema Teatru Florin Piersic din Cluj-Napoca. Evenimentul a reunit prieteni dragi, personalități remarcabile și oameni de o valoare inestimabilă, într-o celebrare sinceră a performanței și pasiunii.

Aplauze și emoții la scenă deschisă au însoțit fiecare moment al serii, dar unul dintre cele mai vibrante a fost oferit de Matei Ioan Miko, care a fost aplaudat pentru reușita sa impresionantă. Felicitările și aprecierea nu au întârziat să apară – prestația sa a fost un adevărat regal artistic și intelectual, o demonstrație de dedicare și excelență.

Fiecare premiat al serii a fost întâmpinat cu respect și recunoștință, fiind onorat pentru contribuția sa la comunitate, cultură, educație sau artă. Gala a subliniat ideea că, uniți, putem susține cu adevărat valorile autentice și excelența românească.

Într-o notă specială, maestrul Florin Piersic a fost prezent în mijlocul participanților, oferind momente de o căldură și carismă rar întâlnite. Cu farmecul său inconfundabil și spiritul jovial care l-a consacrat, actorul a fost, fără îndoială, “cireașa de pe tort” a acestei seri magice.

Gala “Uniți Susținem Excelența” a fost mai mult decât un eveniment – a fost o celebrare a frumosului, a muncii și a visurilor împlinite. Felicitări tuturor premiaților, iar organizatorilor – recunoștință pentru un eveniment care inspiră și aduce împreună oameni de valoare!

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite