Categories: Eveniment

Și Craiova își face un fel de „UNTOLD”. Se va umple stadionul „Ion Oblemenco“?

Opera Română Craiova a ales firma care va organiza megafestivalul „Craiova IntenCity”, botezat „UNTOLD de Craiova, care ar urma să aibă loc la sfârşitul lunii august, pe stadionul „Ion Oblemenco“.Procedura de achiziţie a serviciilor de organizare şi promovare a evenimentului care se doreşte un fel de UNTOLD – varianta de Oltenia a demarat în aprilie, a fost anulată şi reluată, atribuirea contractului făcându-se în data de 9 iunie, potrivit datelor din sistemul electronic. Adică fix într-o lună de la deschiderea ofertelor (9 mai), scrie Gazeta de Sud.Opera a pus pe masă 2,2 milioane de lei cu TVA (445.000 de euro) pentru ca o firmă specializată să facă cunoscut festivalul din Bănie (aflat la prima ediţie) atât în ţară, cât şi în străinătate, şi să se ocupe implicit de vânzarea biletelor.Potrivit caietului de sarcini, firma câştigătoare a licitaţiei trebuie să promoveze evenimentul prin instrumentele proprii (platformă, puncte de vânzare, parteneri etc.), fiind obligată, totodată, să prezinte autorității contractante graficul de promovare.Firma se va ocupa de vânzarea biletelor, cu tot ce presupune înregistrarea lor la Administrația Financiară, va vira banii încasaţi în contul autorității contractante, şi va asigura atât logistica pentru accesul în stadion, cât și personalul necesar, ținând cont că vor fi opt puncte de acces.În ceea ce priveşte promovarea festivalului, aceasta trebuie să fie una de amploare, care să depăşească graniţele ţării. Vizate sunt ţări precum Bulgaria, Serbia, Ungaria, Grecia şi nu numai. De asemenea, se doreşte creşterea notorietăţii evenimentului prin contractarea unor parteneri care să devină promotorii/ambasadorii festivalului.Serviciile de promovare mai cuprind şi campanii de comunicare în presa scrisă şi online, la radio, TV şi pe reţelele de socializare, dar şi publicitate outdoor şi realizarea de materiale promoționale. Publicitate ar trebui făcută şi în afara României.Dacă este să ne luăm după rectificarea bugetară solicitată de Opera Română Craiova, preţul mediu al unui bilet la megafestivalul de pe „Ion Oblemenco“ ar fi de 200 de lei. Opera a estimat venituri de 5 milioane de lei, „sumă provenită din vânzarea unui număr de 25.000 de bilete, cu o valoare medie de 200 lei/bilet“. La „Craiova IntenCity” sunt anunţaţi DJ de renume şi artişti internaţionali.Coloana sonoră a acestui festival ar avea trei capitole distincte. Va fi o primă seară (26 august) cu discotecă în aer liber, din stilul anilor 80-90, o a doua seară (27 august) cu muzică electronică, iar ultima seară (28 august) va fi dedicată starurilor internaționale ale muzicii latino.

Source link

Facebook Comments Box
Diana Petrescu

Recent Posts

Mișcarea ca mod de viață: Ciclismul câștigă tot mai mult teren în rândul clujenilor

În ultimii ani, tot mai mulți clujeni lasă mașina acasă și folosesc bicicleta pentru a…

18 hours ago

CARBOCHIM, CIFRĂ DE AFACERI DE 34,2 MILIOANE DE LEI ÎN 2023

CARBOCHIM S.A., cel mai mare producător de abrazive profesionale din România, a încheiat anul 2023…

19 hours ago

Președintele TIFF, Tudor Giurgiu, despre Cluj vs București: Experiența după trei săptămâni în capitala Ardealului.

O nouă etapă a "competiției" Cluj vs București a fost marcată de sinceritatea președintelui TIFF,…

2 days ago

Studenții UAD au Transformat Căștile de Protecție în Opere de Artă pe Șantierul Carbochim, în Parteneriat cu Grupul IULIUS

Într-o inițiativă inedită de colaborare între mediul academic și cel industrial, 25 de studenți de…

2 days ago

Pasager în stare gravă pe un zbor Tarom: posibilitatea unei aterizări de urgență a fost luată în considerare

Un pasager aflat la bordul unei curse Tarom duminică seara a întâmpinat dificultăți medicale grave,…

1 week ago

Incident dramatic pe teren în timpul meciului dintre Ungaria și Scoția: fotbalist transportat de urgență la spital

Duminică seara, medicii au intervenit de urgență pe teren pentru a-i acorda primul ajutor fotbalistului…

1 week ago