Sponsorizat
Categories: Eveniment

Și Craiova își face un fel de „UNTOLD”. Se va umple stadionul „Ion Oblemenco“?

Sponsorizat
Sponsorizat

Opera Română Craiova a ales firma care va organiza megafestivalul „Craiova IntenCity”, botezat „UNTOLD de Craiova, care ar urma să aibă loc la sfârşitul lunii august, pe stadionul „Ion Oblemenco“.Procedura de achiziţie a serviciilor de organizare şi promovare a evenimentului care se doreşte un fel de UNTOLD – varianta de Oltenia a demarat în aprilie, a fost anulată şi reluată, atribuirea contractului făcându-se în data de 9 iunie, potrivit datelor din sistemul electronic. Adică fix într-o lună de la deschiderea ofertelor (9 mai), scrie Gazeta de Sud.Opera a pus pe masă 2,2 milioane de lei cu TVA (445.000 de euro) pentru ca o firmă specializată să facă cunoscut festivalul din Bănie (aflat la prima ediţie) atât în ţară, cât şi în străinătate, şi să se ocupe implicit de vânzarea biletelor.Potrivit caietului de sarcini, firma câştigătoare a licitaţiei trebuie să promoveze evenimentul prin instrumentele proprii (platformă, puncte de vânzare, parteneri etc.), fiind obligată, totodată, să prezinte autorității contractante graficul de promovare.Firma se va ocupa de vânzarea biletelor, cu tot ce presupune înregistrarea lor la Administrația Financiară, va vira banii încasaţi în contul autorității contractante, şi va asigura atât logistica pentru accesul în stadion, cât și personalul necesar, ținând cont că vor fi opt puncte de acces.În ceea ce priveşte promovarea festivalului, aceasta trebuie să fie una de amploare, care să depăşească graniţele ţării. Vizate sunt ţări precum Bulgaria, Serbia, Ungaria, Grecia şi nu numai. De asemenea, se doreşte creşterea notorietăţii evenimentului prin contractarea unor parteneri care să devină promotorii/ambasadorii festivalului.Serviciile de promovare mai cuprind şi campanii de comunicare în presa scrisă şi online, la radio, TV şi pe reţelele de socializare, dar şi publicitate outdoor şi realizarea de materiale promoționale. Publicitate ar trebui făcută şi în afara României.Dacă este să ne luăm după rectificarea bugetară solicitată de Opera Română Craiova, preţul mediu al unui bilet la megafestivalul de pe „Ion Oblemenco“ ar fi de 200 de lei. Opera a estimat venituri de 5 milioane de lei, „sumă provenită din vânzarea unui număr de 25.000 de bilete, cu o valoare medie de 200 lei/bilet“. La „Craiova IntenCity” sunt anunţaţi DJ de renume şi artişti internaţionali.Coloana sonoră a acestui festival ar avea trei capitole distincte. Va fi o primă seară (26 august) cu discotecă în aer liber, din stilul anilor 80-90, o a doua seară (27 august) cu muzică electronică, iar ultima seară (28 august) va fi dedicată starurilor internaționale ale muzicii latino.

Source link

Facebook Comments Box
Diana Petrescu

Recent Posts

Pelerinajul de la Nicula – Rugăciune, lumină și speranță în ziua Adormirii Maicii Domnului

La poalele blânde ale dealului din satul Nicula, la câțiva kilometri de Gherla, Mănăstirea „Adormirea…

7 days ago

IULIUS – 25 de ani de inovație în retail și regenerare urbană în România

IULIUS marchează un sfert de secol de activitate, timp în care a redefinit standardele retailului…

1 week ago

Cluj-Napoca interzice fumatul în parcuri, stații și baze sportive. Amenzi până la 500 lei

De astăzi, 13 august, în Cluj-Napoca intră în vigoare o măsură importantă pentru sănătatea publică:…

1 week ago

Un român schimbă istoria neuroștiinței la Stanford: Sergiu Pașca, pionier în modelarea creierului uman

Sergiu Pașca, cercetător român de renume internațional, face istorie în domeniul științelor comportamentale la Universitatea…

1 week ago

Patru cetățeni străini, prinși cu bijuterii furate la un festival din Cluj

Cluj-Napoca, început de august. Orașul pulsează sub luminile și sunetul unui festival de muzică. În…

1 week ago

Metroul din Cluj intră în faza subterană: au început lucrările la puțul de lansare pentru TBM-uri

Metroul din Cluj intră în faza subterană: lucrări la 24 de metri adâncime Luni, 11…

1 week ago