Connect with us

Eveniment

Vrei să-ți mobilezi casa cu piese moderne și de cea mai bună calitate?

Published

on

Vrei să-ți mobilezi casa cu piese moderne și de cea mai bună calitate?


Din 16 ianuarie, găsești peste 31.000 articole de mobilier și decorațiuni, în noul magazin etalon mӧmax, deschis la Oradea Shopping City. Vă aşteptăm cu mari reduceri de preţ!
Gigantul austriac de retail în mobilă XXXLutz, deschide la Oradea al doilea și cel mai mare magazin mӧmax din România, după cel din Timişoara. Clienții vor găsi aici un nou concept de “magazin etalon”, care se întinde pe o suprafață de 12.000 de metri pătrați, după modelul căruia vor fi amenajate toate magazinele mӧmax din Europa.

mӧmax Oradea oferă o gamă diversificată de mobilier la preţuri accesibile şi aranjamente interioare în trend, astfel încât clienții își vor putea  transforma locuințele într-un cămin modern și sofisticat. Iar dacă nu sunt siguri ce să aleagă, tot în noul magazin de la Oradea Shopping City vor găsi adevărate surse de inspirație într-un showroom imens, în care designeri și decoratori mӧmax din Austria şi Germania le pun la dispoziție 30 de bucătării complet mobilate şi amenajate, 22 de băi, 4 apartamente complet mobilate şi decorate, dar şi living-uri selecte, spaţii dedicate copiilor, adolescenţilor şi multe altele.

„Începem noul an cu un proiect de extindere puternică a brandului mӧmax în România. Bucurându-ne de aproape 2 milioane de clienți la Timișoara, suntem încrezători că succesul va continua aici la Oradea. Cu o investiție de 5 milioane euro, am reușit să deschidem un magazin etalon într-un minunat oraș etalon al dezvoltărilor din ultimii ani. Începând cu deschiderea oficială mӧmax Oradea din 16 ianuarie, vom oferi clienților noștri un sortiment de 3 ori mai vast de produse, în valoare totală de 4,7 milioane euro. Sunt recunoscător tuturor celor alături de care, în doar 6 luni, am transformat întregul spațiu de 12 000 metri pătrați, reconstruit de la zero. Echipa noastră extraordinară din Oradea a dat dovadă de angajament și devotament nemaipomenit!

Vă invit alături de noi la Oradea să descoperiți un bogat sortiment de produse care vă vor aduce acasă în trend în 2020!”, declară Janos Grigassy, Country Manager mӧmax România.

Inaugurarea a fost salutată şi de oficialii anume invitaţi. Prefectul Dumitru Ţiplea, viceprimarul Mircea Mălan şi vicele CJ Bihor, Traian Bodea, au urat succes investitorului austriac.

Specialiștii mӧmax vă vor ajuta să găsiți elementele perfecte pentru o locuință la modă și vă vor spune cum le puteți integra ușor și fără mult efort în spațiul de acasă! Și tinerii care caută inspirație pentru un spațiu mai restrâns, dar la fel de confortabil și călduros, vor putea profita de oferte variate. În funcție de gusturile și preferințele voastre, puteți să optați pentru culori azurii, maronii, complementate de nuanțe fructate, sau perlate. Nu uităm de auriu, argintiu și arămiu, pentru acel aspect prețios, care fură ochii oaspeților.

De asemenea, vă puteți contura un living în culori pământii, marcat cu accente neon, sclipitoare, sau complementare, alăturate unui mobilier din lemn natural, la prețuri începând de la 879 lei. Canapelele moderne și colțare încăpătoare sunt disponibile pe diverse mărimi și modele, începând de la 999 lei. Tot la mӧmax găsiți și covoare pufoase, sau fine, din piele de bovină, venite din Argentina, textile catifelate și corpuri de iluminat moderne. Bucătăriile spațioase, moderne, clasice, rustice, cu multă sare și piper,  sunt etalate pe un întreg etaj, cu prețuri care pornesc de 999 de lei.  Profitați, așadar, de ofertele mӧmax, pentru a da caselor voastre mai multă căldură și culoare!

mömax face parte din grupul austriac XXXLutz, fiind unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă din lume. Fondată în 1945,  XXXLutz KG desfăşoară o politică de expansiune neîntreruptă încă din 1973. În ultimii ani, au fost deschise anual aproximativ 10 magazine de mobilier. Anul acesta, XXXLutz a achiziţionat nu mai puţin de 22 de magazine KIKA din Cehia, Slovacia, Ungaria şi România (două magazine în Bucureşti) de la grupul Signa.

În prezent, XXXLutz operează, prin 300 de sucursale, un total de 151 de magazine XXXLutz, 76 de magazine mömax, 79 de magazine Möbelix şi 125 de magazine de mobilă POCO. 23.000 de angajaţi lucrează în grupul care a ajuns la o cifră de afaceri anuală de 4,65 miliarde de Euro, făcându-l unul dintre primii 3 comercianţi cu amănuntul în domeniul mobilei din lume.

Fiți gata, așadar, să explorați cele două etaje complet amenajate ale magazinului mӧmax, din incinta Oradea Shopping City. 

Foarte important! Pe lângă cele  1.000 de locuri de parcare pe care mӧmax le are pregătite pentru clienți, municipalitatea Oradea a reintrodus începând cu 14.01.2020 o stație de autobuz în parcarea Oradea Shopping City,  pentru liniile 19 și 23. Drumul către mӧmax Oradea este acum accesibil tuturor!

Source link

Facebook Comments Box

Eveniment

(Video) Vlăduța Lupău, scandal cu Wizz Air. „Suntem de 7 ore pe aeroport ca să plecăm la Cluj. Bătaie de joc. Niciodată nu o să mai plec cu Wizz Air”

Published

on

(Video) Vlăduța Lupău, scandal cu Wizz Air. „Suntem de 7 ore pe aeroport ca să plecăm la Cluj. Bătaie de joc. Niciodată nu o să mai plec cu Wizz Air”

Vlăduța Lupău are necazuri mari cu Wizz Air după ce a fost blocată 7 ore pe aeroport, în drum spre Cluj. Artista, alături de soțul ei, Adi Rus, au trecut prin clipe de coșmar în așteptarea avionului. Nu mai puțin de șapte ore pe aeroport, la care se adaugă câteva alune și o sticlă de apă pentru a „compensa” deranjul, au făcut-o pe îndrăgita interpretă să-și piardă răbdarea.„Dragi prieteni de pe Instagram, suntem de șapte ore pe aeroport ca să plecăm la Cluj. Oamenii ăștia nu știu cum mai au răbdarea, eu nu mai am răbdare. Este bătaie de joc. Wizz-ul, pe lângă faptul că a ajuns după trei ore față de ora la care trebuia să plecăm, acum ne țin și de o oră în avion și ne-au dat doar o apă plată și niște alune”, a spus Vlăduța Lupău, potrivit Can Can.Vedeta a dezvăluit nu doar că este nevoită să aștepte de ore bune plecarea avionului. Mai mult de atât, când întreabă cât va mai dura până când vor decola, li se spune „puțin”.„Sunt și copii mici (în avion, n.r.). Toată lumea este epuizată, nervoasă, cum să vă zic, o luăm razna și nimeni nu ne zice nimic, doar-Scuzați-ne, mai stăm puțin-. Bătaie de joc. Niciodată nu o să mai plec cu Wizz Air. Tot plec pentru că sunt nevoită și uite în ce hal a mers pe bătaia lor de joc”, a adăugat interpreta pe Instagram.@vladutal De 💩 multumim. #vladutalupau ♬ sunet original – Vlăduța LupăuCum îți poți recupera banii deja plătiți pentru biletele de avion în cazul zborurilor anulateOamenii îşi pot recupera banii şi compensaţiile aferente în baza Regulamentului European nr. 261/2004 de stabilire a normelor comune privind compensarea şi asistenţa pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare şi a anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor, potrivit Stirile Pro Tv.Conform regulamentului Parlamentului European al Consiliului Uniunii Europene cu privire la anularea sau întârzierea zborului, companiile aerie au obligația de a oferi pasagerilor să aleagă una dintre următoarele variante:1. Rambursarea prețului biletului
2. Redirecționarea către destinația finală cu prima ocazieâ3. Redirecționarea la o dată ulterioară agreată de călător în condiții de transport comparabile și în funcție de locurile disponibile.Călătorii trebuie să aleagă una dintre cele trei variante menționate mai sus, însă în funcție de distanța de zbor și de întârzierea înregistrată în raport cu ora de sosire prevăzută initial pot să primească și despăgubiri suplimentare.În cazul în care călătorii se află pe aeroport și optează pentru redirecționare, au dreptul la mese și băuturi răoritoare, iar în funcție de timpul de așteptare au dreptul și la două apeluri telefonice, mesaje sau e-mailuri.În cazul în care redirecționarea are loc a doua zi, călătorii au dreptul la cazare peste noapte și, în funcție de circumstanțe, pot primi compesații financiare.În cazul în care călătorii au fost informați de anularea zborului cu mai puțin de 14 zile înainte de data programată a plecării au dreptul la despăgubiri.Pe de altă parte, dacă zborul a fost anulat din cauze extraordinare, care nu au putut fi evitate, compania aeriană nu trebuie să plătească despăgubiri călătorilor.Printre evenimentele care pot fi considerate circumstanțe extraordinare se numără deciziile de gestionare a traficului aerian, instabilitatea politică, riscurile la adresa securității și condițiile meteo nefavorabile.Pentru a dovedi anularea zborului din cauze extraordinare, compania aeriană trebuie să arate extrase din jurnale de bord sau rapoarte referitoare la incidete. Compania aerianpă trebuie să ofere aceste dovezi organismului național competent, precum și pasagerilor vizați, în conformitate cu dispozițiile naționale privind accesul la documenteDespăgubiri pe care le pot primi călătorii
Dacă distanța de zbor este mai mică de 1.500 de km, călătorii primesc o despăgubire de 250 de euro.Dacă distanța de zbor este între 1.500 și 3.500 de km, călătorii primesc o despăgubire de 400 de euro.Dacă distanța de zbor este mai mare de 3.500 de km, călătorii primesc o despăgubire de 600 de euroConform regulamentului Parlamentului European al Consiliului UE cu privire la anularea sau întârzierea zborului, drepturile pasagerilor se aplică în următoarele situații:• Dacă zborul se face pe teritoriul UE (indiferent dacă zborul este operat de o companie din UE sau din afara UE)• Dacă aterizarea se face pe un aeroport din UE venind din afara Uniunii, iar cursa este operată de o companie din UE• Dacă decolarea se face de pe un aeroport din UE către o țară din afara Uniunii, indiferent dacă zborul este operat de o companie din UE sau din afara UEÎn acest context, UE însemană cele 27 de state membre, inclusiv Guadelupa, Guyana Franceză, Martinica, Réunion, Mayotte, Saint-Martin (Antilele Franceze), Azore, Madeira și Insulele Canare.În cazul în care compania aeriană nu oferă posibilitatea de a alege între rambursare și redirecționare, ci decide să ramburseze prețul biletului inițial, călătorii au dreptul la o rambursare suplimentară a diferenței de preț dintre biletul nou și cel inițial.Dacă zborul de plecare și zborul de întoarcere au fost rezervate separat și sunt operate de companii diferite iar zborul de plecare se anulează, călătorii au dreptul la rambursare doar pentru zborul anulat.Dacă cele două zboruri sunt operate de companii diferite, dar sunt incluse pe aceeași rezervare, dacă se anulează zborul de plecare, călătorii au următoarele drepturi:1. Despăgubire2. Posibilitatea de a alege între rambursarea prețului întregului bilet (dus-întors) și redirecționare pentru zborul de plecare

Source link

Facebook Comments Box
Continue Reading

Eveniment

Vlăduța Lupău se plânge de Wizz Air. Artista din Cluj: „Ne țin de 7 ore nemâncați”

Published

on

Vlăduța Lupău se plânge de Wizz Air. Artista din Cluj: „Ne țin de 7 ore nemâncați”

Se întâmplă și la case mai mari. Artista din Cluj, Vlăduța Lupău s-a plâns de serviciile slabe ale companiei low-cost Wizz Air după ce aceasta a fost nevoită să aștepte 7 ore pentru a se întoarce din Spania.
Cunoscuta artistă din Cluj, Vlăduța Lupău a postat azi un clip video pe rețeaua de socializare Tik-Tok, în care se plânge de serviciile oferite de către operatorul maghiar low-cost Wizz-Air.

Aceasta este consternată de faptul că trebuie să aștepte șapte ore în avion pentru zborul din Spania către Aeroportul Inernațional „Avram Iancu” din Cluj-Napoca.

„Suntem de 7 ore «pe picior de plecare» («să vă iau Wizz-u’ în car», se aude de lângă cântăreață). Toată lumea este disperată, nervoasă, nemâncată. Au venit să ne dea un flacon de apă la jumătate de litru. Și niște alune. Am spun «nu, merci, e suficient să vă bateți joc și fără alune». Mereu spun că nu mai zbor cu Wizz-ul, și mereu, pentru că suntem nevoiți, mai plecăm (cu Wizz Air – n. red.). Mi se pare bătaie de joc, și sutele de oameni sunt epuizați. Sunt și bebeluși care nu înțeleg ei care e faza și cred că dacă eram și eu cu al meu… nu știu, turbam mai mult”, a spus Vlăduța Lupău într-un clip postat pe Tik-Tok.

De asemnea, la finalul clipului, cântăreața i-a intrebat pe urmăritori despre experiențele lor cu avionul.

Source link

Facebook Comments Box
Continue Reading

Eveniment

Cluj: Șoferul care a spulberat o tânără pe trecerea de pietoni era băut

Published

on

Cluj: Șoferul care a spulberat o tânără pe trecerea de pietoni era băut

Femeia, care s-ar fi angajat în traversarea regulamentară a străzii, a fost accidentată de un autoturism, sâmbătă, în municipiul Turda.
Accidentul rutier s-a produs în jurul orei 12.30, pe Calea Victoriei, din municipiul Turda.

Tânăra de 30 de ani a fost lovită de o mașină în timp ce traversa regulamentar. La volanul autoturismului, care se deplasa dinspre municipiul Câmpia Turzii, se afla un bărbat de 58 de ani, din municipiul Turda.

Femeia a fost rănită și a fost transportată la spital.

Potrivit polițiștilor, șoferul era băut.

“Conducătorul autoturismului a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul indicând o concentrație de 0,34 mg/l alcool pur în aerul expirat, fiind condus la spital pentru recoltarea mostrelor biologice”, au precizat reprezentanții IPJ Cluj.

Source link

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite

Copyright © 2023 iLoveYouCluj. Webdesign & Marketing - iPublicitate