Connect with us

Eveniment

Wizz Air a vândut bilete în plus la zborul Cluj-Barcelona. Un medic clujean povestește experiența umilitoare

Stefania Heinz

Published

on

Wizz Air a vândut bilete în plus la zborul Cluj-Barcelona. Un medic clujean povestește experiența umilitoare

Un medic clujean a trăit o experiență umilitoare pe Aeroportul Cluj, cu Wizz Air. Va face reclamații la ANPC, în speranța că demersurile în cauză vor împiedica firma să își mai bată joc de clienți.
„Sunt la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj unde am venit convins ca voi zbura către Barcelona unde urma să petrec 2 săptămâni intr-un spital, pentru  a invata niste tehnici chirurgicale avansate. De ce eram convins că voi pleca? Fiindcă luasem  un bilet de avion de la minunata companie Wizz Air.

Fiindcă eram convins că voi ajunge Barcelona, mi-am luat cazare si oricine care a mai călătorit pe acolo stie ca optiunile de cazare nu sunt chiar ieftine. Convins fiind ca voi zbura, m-am prezentat ca cetateanul responsabil la aeroport cu doua ore si jumatate inaintea zborului.

(…) Cand am ajuns La bagaje, am lasat bagajul de cala si am cerut să mi se facă check in ul, doamna de acolo, care nu este angajat al Wizz, ci al unei alte companii (am aflat ca Wizz Air nici macar nu are birou in Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj) m-a informat ca din păcate, nu este sigur că voi zbura.

De ce nu este sigur că voi zbura azi undeva? Deoarece minunata companie Wizz Air A făcut overbooking. Ce înseamnă asta? Wizz Air a vândut mai multe bilete decât locurile din avion”, relatează bărbatul.

Angajata respectivă i-a spus că urmează să i se dea un bilet de avion fără loc, astfel că el trebuie să aștepte la poarta de îmbarcare, în ideea în care locul în avion îi va reveni dacă un alt călător nu se prezintă la zbor.

„Evident că sunt mai multe persoane care sunt overbooked. Cine o să tragă la sorți cine zboară sau nu? Nimeni nu știe. Fiindca avionul, chiar si al Wizz Air, nu e chiar autobuzul din Baicoi si nu poti sta in picioare, daca nu primesti loc, nu zbori.

Să recapitulăm? O companie vinde biletele de avion pentru toate locurile disponibile în avion. Din banii respectivi acopera toate costurile legate de zbor si face, sunt convins, si un profit frumusel.

Dar de ce să nu faca un profit mai mare, vânzând în plus niște bilete de avion, poate-poate cineva nu ajunge si sigur se gaseste un fraier ca mine care poate astepta trei ore in aeroport, poate zboara, poate nu, si sa faca niste profituri si mai mari.

(…) Compania îmi vinde un bilet fără loc. Eu stau 5 ore în acest minunat aeroport (deoarece zborul a fost intarziat cu doua ore) fiindca imi place suspansul, poate zbor, poate nu, poate ma fac de rusine la Spitalul respectiv, poate nu. Și nimeni nu-mi poate garanta că zbor. Iar dacă nu aștept, pierd biletul de avion si banii dati pe el”, adaugă acesta.

A explicat, totodată, că persoanele care nu au loc în avion sunt nevoite să revină la o dată ulterioară, când găsesc loc.

„Când este aceea dată? Nimeni nu știe. Poate fi peste o zi, doua, trei, o lună. Ce i se întâmplă minunatei companii dacă eu pierd acest avion? Aparent nimic. O alta doamna, de la securitate mi-a spus că astăzi cel puțin 50 de pasageri au fost întorsi fiindcă erau overbooked la Wizz Air pe alte zboruri. Dar cel putin au avut si ei sansa mea de a petrece timp de calitate de suspans pe aeroport.

Trei luni am fost in negocieri pentru aceste doua saptamani, deoarece acest Spital este un Centru de Excelenta, nu accepta orice neurochirurg in stagii si perioadele disponibile sunt extrem de vanate”, a spus clujeanul, accentuând faptul că celor de la Wizz Air nu le pasă de orele petrecute în aeroport și de faptul că un cetățean poate fi privit într-o lumină proastă într-un centru internațional de neurochirurgie, cum este cazul său.

Cu alte cuvinte, pasagerii, în opinia sa, sunt neimportanți pentru companie, spre deosebire de profit.

„Este evident că o companie care face așa ceva in mod regulat își bate joc de clienții sai fiindcă poate, deoarece nu are concurență pe rutele pe care le acoperă dintr-un aeroport. Aeroportul este la fel de vinovat ca și compania si isi bate la fel de mult joc, fiindcă permite ca așa ceva să se întâmple in cazul unor zboruri operate de pe acel aeroport.

Că voi reclama situația la ANPC este evident. Dar în plus vreau să dau în judecată compania. Pe aceasta cale chiar vreau să ma ajutati, sa fiu pus în legătură cu alte persoane cărora li s-a întâmplat acest lucru. Și împreună sa initiem o actiune colectiva care sa zguduie putin mizeria din compania asta”, menționează bărbatul.

4 ore în aeroport și de 9 minute pe linia de telefon de asistență: „Mi-au spus că nu e politica companiei și mi-au închis”
Acesta a prezentat și felul în care s-au desfășurat lucrurile la aeroport în ziua plecării.

„UPDATE: Zborul a fost intarziat cu 4 ore, ar trebui acum sa decoleze la 21:50. Astept deja de 4 ore. Ar mai trebui sa astept aproape 3, ca sa nu fiu sigur ca zbor. Am încercat sa sun la Wizz, pe linia de asistenta unde costa 1,19 Euro/min dar nici macar aia nu merge. Nah, linii aeriene de calitate.

UPDATE 2: Dupa ce am stat si am asteptat 9 minute pe linia de telefon de asistenta care costa 1,19Euro/min, am fost informat de companie ca nu am loc in avionul care are întârziere de 4 ore. Cand i-am intrebat de ce nu am fost sunat, ca sa fiu informat fiindca stiau ca am facut check – in, mi-au spus ca nu e politica companiei si mi-au inchis. E de necrezut.

UPDATE 3: Aparent reusesc sa plec, fiindca sunt persoane care au renuntat la zbor. Au trecut 4 ore de cand trebuia sa plec si 7 de asteptat. Aparent, mai dureaza pana plecam. Sunt frustrat, obosit si stresat. Mi-e mila de toti oamenii cu copii de aici, care sunt la fel ca mine. E chiar tragic. Acum ar fi culmea daca se intampla ceva cu avionul… Dar ce va fi, vom vedea. Ce a fost, v-am spus deja”, a conchis clujeanul.

Source link

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy

Eveniment

Fenice Palas aduce gastronomia libaneză la Cluj-Napoca, în viitorul proiect RIVUS

Alex Campian

Published

on

Fenice Palas va deschide un nou restaurant în proiectul RIVUS, dezvoltat de IULIUS și Atterbury Europe, introducând la Cluj-Napoca o experiență culinară libaneză autentică. Noul local promite să devină un reper pentru gastronomia levantină și mediteraneană, oferind un concept rafinat, bazat pe preparate originale și pe ospitalitatea specifică Orientului Mijlociu.

În cadrul RIVUS, cel mai amplu proiect de reconversie urbană dezvoltat în România, Fenice Palas Mediterranean & Lebanese va aduce la Cluj-Napoca o viziune culinară premium, caracterizată de arome orientale, ingrediente proaspete și interpretări moderne ale gastronomiei libaneze. Restaurantul își propune să ofere o experiență completă, de la mezze tradiționale la feluri principale bogate în condimente și texturi, completate de ritul shisha și de selecții exclusive de ceaiuri.

Prin designul sofisticat și atmosfera sa caldă, Fenice Palas va deveni un spațiu ideal pentru seri speciale, întâlniri între prieteni sau momente în familie. Conceptul este deja validat în Iași – Palas și Timișoara – Iulius Town, unde s-a bucurat de un succes constant, fiind apreciat pentru rafinament, autenticitate și atenția la detalii.

Proiectul RIVUS va integra o ofertă culinară diversă, cu peste 30 de restaurante și cafenele amplasate în Piața 1 Mai, unele cu priveliște spre Someș. De asemenea, un nou concept de food court va reuni bucătării internaționale, zone verzi, spații pentru familii și zone destinate relaxării, transformând pauza de masă într-o experiență completă pentru vizitatori.

Pe lângă componenta gastronomică, RIVUS va integra un parc de 5,2 hectare cu peste 700 de copaci maturi, spații culturale, birouri moderne și peste 400 de magazine. Detalii suplimentare pot fi consultate pe www.rivus.ro și pe platformele social media dedicate proiectului.

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Eveniment

✨ Încep Zilele UMF „Iuliu Hațieganu” 2025: o săptămână a excelenței, inspirației și recunoașterii performanței

Alex Campian

Published

on

Zilele Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu” Cluj-Napoca debutează oficial, potrivit sursei UMF, cu o serie de evenimente menite să celebreze excelența academică, inovația și comunitatea medicală clujeană. Manifestările se vor desfășura în perioada 8–13 decembrie 2025, reunind cadre universitare, studenți și invitați din întreaga țară.

Programul include mesajul festiv al rectorului prof. dr. Anca Buzoianu, precum și unul dintre momentele centrale ale ediției—Gala Premiilor Universității, programată joi, 11 decembrie, de la ora 18:00. Gala va aduce în prim-plan performanța academică, odată cu decernarea Marelui Premiu „Iuliu Hațieganu”, a premiilor facultăților și a premiilor speciale ale universității.

Un alt punct de atracție al Zilelor UMF este noua expoziție–concurs de fotografie „Frumusețea clipei”, dedicată tuturor membrilor și studenților universității pasionați de arta vizuală. Fotografiile preselectate vor putea fi admirate în holul Aulei „Iuliu Hațieganu”, de pe strada Gh. Marinescu nr. 23, pe întreaga durată a săptămânii.

Programul complet al evenimentelor poate fi consultat pe site-ul oficial al universității.

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Eveniment

🎄 Caravana Coca-Cola ajunge în Cluj-Napoca – Magie, lumini și bucurie pentru toată familia

Alex Campian

Published

on

Caravana Coca-Cola ajunge anul acesta și la Cluj-Napoca, la Târgul de Crăciun din Florești, aducând cu ea farmecul sărbătorilor și atmosfera magică a camioanelor roșii legendare, împodobite cu mii de lumini strălucitoare. Sub mesajul emoționant „Tu faci magia sărbătorilor”, evenimentul celebrează oamenii obișnuiți care transformă gesturile mici în bucurii mari, inspirând comunitatea să fie generoasă și veselă.

Vizitatorii se vor putea bucura de un mini „oraș al lui Moș Crăciun”, plin de zone foto, activări interactive și oportunitatea de a înregistra mesaje video pentru cei dragi, într-un cadru festiv care aduce zâmbete și voie bună la fiecare pas. În plus, Caravana continuă tradiția caritabilă prin proiectul „Zâmbetul din Cutie”, prin care clujenii pot aduce cadouri pentru copiii din comunități vulnerabile, răspândind magia Crăciunului mai departe.

Startul oficial al Caravanei a avut loc pe 29 noiembrie în Piața Constituției, la Târgul de Crăciun București, cu binecunoscută paradă a camioanelor roșii prin oraș, plină de lumini și muzică. Pe 30 noiembrie, vizitatorii au putut explora universul festiv al Caravanei, construit pentru a recrea atmosfera de poveste a sărbătorilor și pentru a inspira generozitatea și emoția lunii decembrie. Caravana ajunge la Florești pe 18 decembrie, aducând aceeași energie și bucurie pentru familii și copii.


✨ Experiențe magice la fiecare pas

Ediția din 2025 introduce un concept complet nou: Ateliere de Magie Coca-Cola, un spațiu interactiv creat pentru a transforma vizita într-o adevărată aventură de Crăciun. Cinci ateliere tematice invită participanții să devină creatorii propriei magii, explorând activități care surprind esența sărbătorilor și spiritul iernii.

La intrare, fiecare vizitator primește Brevetul Magic, un card personalizat care se completează pe măsură ce parcurge traseul. Cei care trec prin toate atelierele sunt răsplătiți cu un cadou-surpriză, pregătit special pentru această ediție, pentru a adăuga un strop de bucurie în sufletele tuturor.

Zona Atelierelor de Magie este completată de două activări multimedia:

  • Photo Corner lângă camion – perfect pentru fotografii festive și amintiri memorabile;

  • Magical Video Greeting Booth – un spațiu unde vizitatorii pot înregistra mesaje video pentru cei dragi, aducând un strop de magie personală sărbătorilor.

Astfel, fiecare participant pleacă nu doar cu amintiri, ci și cu un mesaj special de împărtășit, transformând experiența într-o adevărată poveste de Crăciun.


❤️ Magia de a face bine – tradiție și generozitate

Pentru Coca-Cola, magia sărbătorilor înseamnă și fapte bune. În acest spirit, compania continuă parteneriatul cu Asociația Șansa Ta prin proiectul „Zâmbetul din Cutie”. Vizitatorii sunt invitați să aducă cutii-cadou cu haine, jucării, dulciuri, rechizite sau mici atenții, care vor ajunge la copiii din comunități vulnerabile înainte de Crăciun.

Această inițiativă transformă vizita la Caravana Coca-Cola într-un gest real de bunătate și generozitate, amintindu-ne tuturor că magia sărbătorilor prinde viață prin oamenii din jurul nostru.

Caravana Coca-Cola 2025 aduce zâmbete, emoție și bucurie în Cluj și Florești, prin lumini spectaculoase, ateliere interactive și proiecte caritabile. Este o experiență perfectă pentru familii, prieteni și copii, care celebrează magia sărbătorilor și spiritul comunității, demonstrând că gesturile mici fac cele mai mari minuni.

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Cele mai citite


Tetarom