Sponsorizat
Media

Confuzie de Proporții pe Aeroportul Oradea: Bagajele Turiștilor Au Ajuns la Destinații Greșite

Sponsorizat
Sponsorizat

Un incident neașteptat și neplăcut a avut loc sâmbătă seara pe Aeroportul din Oradea, unde bagajele a peste 300 de turiști au fost încurcate de către angajații aeroportului. Pasagerii care călătoreau spre Antalya, Turcia, și Hurghada, Egipt, s-au trezit fără bagajele lor la sosire.

Turiștii care se îndreptau spre Hurghada și Antalya au descoperit că bagajele lor au ajuns la destinații greșite din cauza unei erori majore. „180 de persoane au ajuns în Hurghada, Egipt, fără bagaje. Bagajele noastre au fost trimise în Antalya, iar cele ale pasagerilor care mergeau în Antalya au ajuns la Hurghada! Nu se poate așa ceva!”, a relatat un turist către publicația Bihoreanul.

Concret, turiștii care au plecat spre Egipt la ora 18:51 au primit bagajele celor care au zburat spre Antalya la ora 19:36, și viceversa.

O orădeancă, afectată de această situație, a povestit experiența sa: „Am ajuns la 21:30 pe Aeroportul din Antalya și am mers să ne luăm bagajele pentru a merge la resort. Am așteptat la banda de bagaje, dar nimic. După aproximativ o oră, am întrebat la informații, dar nici ei nu știau de situație. În cele din urmă, am aflat că bagajele au fost încurcate. Am stat trei ore în aeroport completând hârtii pentru a ne trimite bagajele. A fost groaznic, mai ales cu copii mici. Am rămas fără lapte praf și haine, toate fiind în bagaj. Nu am pățit așa ceva în toți anii de călătorie”.

În total, aproximativ 360 de persoane au fost afectate de această confuzie. Până duminică la prânz, mulți turiști nu își primiseră încă bagajele.

Un alt pasager a declarat pentru presă: „Nici până la această oră nu știm când vom primi bagajele. Avem medicamente necesare zilnic, suferim și de diabet, iar insulina și aparatul pentru apnee în somn sunt în bagaj. Situația aceasta e ca într-un film de comedie pentru unii, dar pentru noi e foarte serioasă”.

Directorul Aeroportului Oradea, Răzvan Horga, a confirmat situația, menționând că angajații au lucrat toată noaptea pentru a remedia problema. „Am căutat cele mai rapide soluții pentru a trimite bagajele la destinațiile corecte. Astfel, bagajele turiștilor din Antalya au ajuns acolo în această dimineață, la ora 7:06, iar cele ale turiștilor din Hurghada la ora 9:03. Mai avem de trimis 33 de bagaje în Hurghada, care nu au încăput în aeronavă, dar încercăm să le expediem astăzi prin alte aeroporturi”, a declarat el.

Facebook Comments Box
Dani Muresan

Recent Posts

Record pe piața imobiliară: IULIUS și Atterbury Europe atrag 400 milioane de euro pentru reconversia urbană RIVUS din Cluj

Proiectul RIVUS Cluj-Napoca, dezvoltat de IULIUS și Atterbury Europe, marchează un moment istoric în industria…

1 hour ago

La o cafea cu un polițist: Clujenii, invitați să vorbească deschis despre siguranța rutieră ☕🚔

Cum ar fi să discuți față în față, la o cafea, cu un polițist despre…

2 hours ago

Cluj: Zonele afectate de întreruperea apei timp de 3 zile, începând de marți, 20 mai 2025

Lucrări majore pe conducta Cluj-Gherla-Dej: Zeci de localități și cartiere din Cluj rămân fără apă…

21 hours ago

🎓 Bal de absolvire ca-n povești la Cluj-Napoca!

Elevii Colegiului Național Unitarian „János Zsigmond” au strălucit într-o seară de neuitat Magie, eleganță și…

23 hours ago

❗Stația Sigismund Toduță va fi relocată temporar

Compania de Transport Public anunță că stația Sigismund Toduță, aferentă liniei 30 de autobuze, va…

1 day ago

❤️„Vedetele” Clujului, în impas! 🦢🦢 Pompierii au salvat patru pui de lebădă blocați pe o piatră în Someș

Intervenție emoționantă, luni, în Cluj-Napoca! Un echipaj din cadrul Detașamentului 2 de Pompieri a fost…

1 day ago