Connect with us

Prin Oras

Discrepanțe de prețuri la Kaufland Mărăști: Reducerile pierdute între raft și casa de marcat

Dani Muresan

Published

on

Un clujean indignat a adus în atenție o practică problemă din magazinele de retail, unde reducerile anunțate la raft nu se reflectă întotdeauna în prețul final de plată. Experiența lui a venit în urma unei achiziții simple de apă plată la un magazin Kaufland, unde prețul afișat pe raft arăta o reducere de 31%, dar prețul final înregistrat la casa de marcat nu reflecta această promoție.

Era aproape gol unde era Aqua Carpatica. A cumpărat foarte multă lume”, a explicat clujeanul, subliniind că oamenii, având încredere în corectitudinea sistemului de casă, nu își verificau bonurile de plată.

Frustrarea sa a devenit evidentă când, verificând bonul de casă, a observat discrepanța. A fost prompt în a aduce situația la cunoștința personalului magazinului, însă a întâmpinat indiferență și lipsă de reacție din partea acestora. „Am sesizat problema și am făcut reclamație. Am insistat de 2 ori să anunțe managerul de magazin să rezolve problema, dar nici nu m-a băgat în seamă cel de la recepție”, a adăugat el, subliniind lipsa de implicare a personalului în rezolvarea situației.

Cu bonul de casă ca probă concretă, clujeanul a demonstrat că sistemul de casă nu aplica automat reducerea anunțată. Astfel, a primit înapoi diferența de bani și a subliniat amploarea problemei: „Mi-a returnat diferența de bani 8 lei și 82 bani. I-am zis că realizează câtă lume au fraierit, dacă acolo este aproape gol și abia acum am făcut eu reclamație.

Această experiență subliniază o problemă larg răspândită în retailul modern, unde reducerile și promoțiile anunțate nu sunt întotdeauna corect aplicate la casa de marcat. Mai mult decât atât, dezvăluie și lipsa de reacție sau de implicare din partea personalului magazinului în soluționarea rapidă a problemelor semnalate de clienți.

Facebook Comments Box

Prin Oras

Clujeanul Care a Luat o Bancă din Fața unei Clinici din Mănăștur: Rugămintea Reprezentanților este să o Reducă După Paște – Video

Stefania Heinz

Published

on

Reprezentanții unei clinici din cartierul Mănăștur din Cluj-Napoca au făcut o rugăminte mai puțin obișnuită în prag de sărbători pascale. Un clujean a fost observat plecând cu banca pe care clinica o avea în fața clădirii, utilizată pentru a oferi un loc de odihnă pentru clienții care veneau cu pacienții lor necuvântători. Într-o notă plină de umor, reprezentanții clinicii l-au rugat pe cetățeanul în cauză, care pare să fi avut nevoie de bancă și să o fi luat cu el, să o aducă înapoi după ce își va rezolva treburile și după sărbători.

Rugăm domnul care a avut nevoie de banca noastră de Paște, după sărbători și după ce își face treaba cu ea, să o înapoieze că și noi avem nevoie de ea. Mulțumim!, au precizat reprezentanții clinicii din Cluj-Napoca.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Drive-Thru în Mănăștur: Gata să deschidă porțile! / “Au muncit până la 6 seara chiar și înainte de Florii

Stefania Heinz

Published

on

În ultimii ani, Mănășturul s-a transformat vizibil. Primăria a făcut investiții semnificative în zona de la Terenuri, iar apoi a demarat demolările chioșcurilor insalubre de la stația Minerva. Acum, atenția se îndreaptă către inaugurarea Drive-Thru, unde renovările au fost finalizate într-un timp record.

După ce chioșcurile de la stația Minerva din Mănăștur au fost demolate și zona a fost reamenajată de către municipalitate, lucrările de modernizare au început și la McDrive.

La începutul anului 2024, restaurantul McDonald’s din Mănăștur a intrat în șantier pentru a fi adus la standarde noi. “Am fost temporar închis, dar veți fi încântați de rezultat!”, au scris reprezentanții McDonald’s pe un banner.

Chiar și în Duminica Floriilor, muncitorii au lucrat intens la restaurant, pregătindu-l pentru deschidere.

Locuitorii din Mănăștur își exprimă îngrijorarea pe pagina de Facebook “Trăiesc în Mănăștur” în legătură cu impactul renovării asupra traficului din zonă, mai ales că zona se intersectează cu coborârea autovehiculelor din benzinăria Petrom, situată la câțiva metri distanță de Drive-Thru.

Municipalitatea se pregătește să modernizeze și Parcul Primăverii din Mănăștur, urmând să desființeze benzinăria MOL din zonă. Acest proiect include amenajarea și revitalizarea Parcului Primăverii și a străzilor adiacente, precum str. Ion Meșter, str. Emil Cioran și str. Almașului.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Surpare de Asfalt pe Strada Uliului din Grigorescu, Capturată într-o Imagine Fascinantă de pe Dronă

Stefania Heinz

Published

on

Într-o captură de senzație realizată de fotograful Sergiu Razvan, o imagine din dronă arată o surprindere neașteptată pe strada Uliului din cartierul Grigorescu. Un segment de asfalt și teren par a fi suferit o surpare spectaculoasă, evidențiindu-se impactul fenomenelor naturale sau al condițiilor de infrastructură asupra mediului urban.

Surparea, care pare să fi afectat și împrejurimile, este un semn al fragilității infrastructurii locale și poate avea consecințe asupra siguranței și confortului locuitorilor din zonă. Imaginile capturate de drone devin din ce în ce mai importante în detectarea și monitorizarea unor astfel de evenimente, oferind o perspectivă amplă și detaliată asupra situației.

Autoritățile sunt probabil alertate cu privire la această situație și se așteaptă să ia măsurile necesare pentru a remedia surparea și pentru a preveni astfel de incidente în viitor. În același timp, această imagine oferă o oportunitate de reflecție asupra importanței investițiilor în infrastructura urbană și în gestionarea adecvată a resurselor pentru a menține orașele noastre în siguranță și în stare bună de funcționare.

 

 

Foto: Constantin Covaliu

Foto: Constantin Covaliu

Foto: Constantin Covaliu

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite