Connect with us

Social

Brandul Untold a fost cel mai licitat la Festivalul Brazilor de Crăciun

Stefan Petre

Published

on

Brandul Untold a fost cel mai licitat la Festivalul Brazilor de Crăciun

Record absolut pentru bradul UNTOLD la cel mai mare eveniment caritabil al anului: 140.000 de euro pentru educația copiilor vulnerabili.”METAMORPHOSIS”, bradul realizat de echipa UNTOLD, a fost cel mai licitat brad în cadrul celui mai mare eveniment caritabil al anului, Festivalul Brazilor de Crăciun, organizat de Salvați Copiii România. UNTOLD a participat pentru a treia oară la acest eveniment.
EDY CHEREJI, CO-FONDATOR UNTOLD Universe: “Pentru UNTOLD a devenit o tradiție să susțină organizația „Salvați Copiii” acum, de Crăciun, și pare că a devenit și o tradiție în a avea cel mai râvnit și cel mai licitat brad de sărbători, pentru al doilea an consecutiv. Pentru acest lucru le mulțumim partenerilor Kaufland, dar și prietenilor de la Catena, care au contribuit în a oferi șansa la educație copiilor defavorizați”.La gala care a avut loc la Muzeul Național de Artă al României, eveniment organizat de Salvați Copiii România, bradul realizat de echipa de creație a festivalului UNTOLD a fost licitat cu suma record de 140.000 de euro, de către unul dintre principalii parteneri ai festivalului, Kaufland România și de cel mai mare lanț de farmacii din România, Catena.ANNA-KATHARINA SCHEIDEREITER, Manager CSR Kaufland România: ”După mulți ani în care am sprijinit numeroase proiecte civice ale partenerilor noștri de la UNTOLD, ne bucurăm să luptăm împreună pentru accesul la educație al copiilor vulnerabili. Pentru al doilea an consecutiv, bradul UNTOLD va fi expus în galeria magazinului nostru din Barbu Văcărescu să ducem mai departe misunea Organizației Salvați Copiii România. Implicarea face Diferența!”.Considerat evenimentul caritabil al anului, Festivalul Brazilor de Crăciun, ajuns la cea de-a 23-a ediție, a prezentat concepte unice, fiecare creație expusă a spus o poveste.La gala au fost expuși 22 de brazi concepuţi şi donaţi de designeri şi artişti celebri din România, care au fost licitaţi cu sume cuprinse între 10.000 şi 140.000 de euro de companii care şi-au asumat rolul de actori majori ai responsabilităţii sociale și care s-au alăturat misiunii ca educația să fie, în mod real, un drept al tuturor copiilor. În cadrul evenimentului a fost strânsă suma de peste 1 milion de euro.GABRIELA ALEXANDRESCU, Președinte Executiv Salvați Copiii România: ”Dincolo de reușita imensă a acestei ediții a Festivalului Brazilor de Crăciun, cea mai importantă resursă, care poate apoi sta la temelia unor reforme sociale reale, este solidaritatea cu copiii cei mai vulnerabili, care au nevoie de sprijin pentru a merge la școală. Suntem cu adevărat privilegiați pentru că am reușit să punem în mișcare acest mecanism al generozității, la care UNTOLD pune umărul, deja de trei ani, cu multă dedicare și cu o creativitate formidabilă, care, iată, a făcut ca bradul unicat creat de UNTOLD să fie lider al licitației caritabile, pentru al doilea an consecutiv. Suntem recunoscători și sperăm să facem echipă în continuare, pentru cauza copiilor de educația cărora depinde bunul mers al întregii societăți. Binele chiar are această calitate, de a ne transforma pe toți în mai bine”.POVESTEA BRADULUI “METAMORPHOSIS” by UNTOLDEchipa de creație a festivalului UNTOLD a conceput și în 2023 bradul pentru cel mai mare eveniment caritabil al anului, Festivalul Brazilor de Craciun, organizat de Salvați Copiii România. Povestea bradului Metamorphosis este una plină de sensibilitate, caldură și emoție. An de an, Crăciunul pare că întoarce o oglindă magică înspre fiecare dintre noi, iar adevărata magie constă în faptul că această oglindă pare că ne conectează cu cei din jur.Bradul UNTOLD, “Metamorphosis”, spune povestea renașterii acestor conexiuni dintre oameni, protejate, ca prin magie, de aripa unui Phoenix. O întoarcere la noi, la noi începuturi, la echilibru, o aducere aminte că aceste conexiuni, aprind spiritul Crăciunului. E un dar special, care deschide poarta spre o călătorie minunată.Banii strânși în cadrul licitației vor ajunge la copiii aflaţi în risc din cauza sărăciei și vor susține educația copiilor vulnerabili, pentru care magia Crăciunului e doar o dorință.

Source link

Facebook Comments Box

Social

Jocurile de noroc, interzise în localitățile cu mai puțin de 15.000 de locuitori

Dani Muresan

Published

on

PNL și PSD au propus inițial un proiect ambițios pentru interzicerea jocurilor de noroc în toate localitățile, însă acesta a suferit modificări semnificative pe parcursul procesului legislativ. Astfel, legea adoptată în plenul Camerei Deputaților permite jocurile de noroc doar în localitățile cu mai mult de 15.000 de locuitori, într-o variantă considerabil mai slabă decât cea inițială. Această formă mai subțire a legii a fost aprobată cu 243 de voturi “pentru”, patru abțineri și lipsa votului a doi deputați.

Potrivit proiectului adoptat, spațiile comerciale care găzduiesc jocuri de noroc, în special cele cu aparate de tip slot machine, trebuie să fie situate în unități administrativ-teritoriale cu o populație de peste 15.000 de locuitori. Operatorii care nu respectă aceste reguli se vor confrunta cu amenzi considerabile, între 10.000 și 200.000 de lei.

Această modificare legislativă a stârnit reacții din partea opoziției, care acuză un presupus “blat” între coaliția de guvernare și industria jocurilor de noroc. Cu toate acestea, susținătorii legii afirmă că este un pas important pentru a proteja comunitățile mai mici de efectele negative ale jocurilor de noroc.

În contextul acestei decizii, în județul Cluj, cele cinci municipii – Cluj-Napoca, Turda, Câmpia Turzii, Gherla și Dej – precum și comunele Florești și Apahida, care depășesc pragul de 15.000 de locuitori, vor putea continua să găzduiască aceste activități de divertisment.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Ziua Internațională a Animalelor Fără Stăpân: Adoptă un câine din Cluj-Napoca și fii parte din schimbare!

Stefania Heinz

Published

on

“Ziua Internațională a Animalelor Fără Stăpân: Adopții și Acțiuni la Cluj-Napoca”

Primăria Municipiului Cluj-Napoca, în colaborare cu Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca, marchează Ziua Internațională a Animalelor Fără Stăpân, sărbătorită în data de 4 aprilie, printr-o serie de inițiative menite să promoveze adopțiile de câini fără stăpân.

Edilul Emil Boc subliniază faptul că, la Cluj-Napoca, politica privind câinii fără stăpân este una umană, neadoptându-se măsuri de eutanasie, iar la centrul de adăpost de pe strada Bobâlnei se asigură îngrijirea a sute de câini care așteaptă o nouă familie. Procesul de adopție este gratuit și deschis tuturor celor interesați.

Locuitorii Clujului sunt invitați să participe la Centrul de Tratare și Întreținere Câini fără Stăpân și Animale Abandonate de pe strada Bobâlnei nr. 65, în cadrul unui eveniment care se va desfășura pe parcursul a două zile.

Programul acțiunii este următorul:

  • Joi, 4 aprilie 2024, între orele 10:00 și 20:00
  • Sâmbătă, 6 aprilie 2024, între orele 10:00 și 14:00

Evenimentul va include participarea unor organizații implicate în protecția animalelor, precum și asistență din partea medicilor veterinari ai centrului, care vor oferi sfaturi și informații referitoare la îngrijirea animalelor.

Documentele necesare pentru adopție includ:

  • Act de identitate (carte de identitate / pașaport)
  • Act de proprietate pentru spațiul destinat animalului (CF / contract de vânzare-cumpărare / dovadă a plății impozitului)
  • Adeverință de angajat sau cupon de pensie / dovadă a oricărei alte surse de venit.

Anul trecut, aproape 300 de câini vagabonzi au fost capturați la Cluj-Napoca, iar 90% dintre aceștia au fost deja adoptați, reflectând un interes crescut din partea comunității pentru aceste animale

nevoiase.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Incident scandalos la Mega Image din Cluj: Garanția pe ambalaje ignorată, tinerii trimiși la plimbare cu sticle și PET-uri

Stefan Petre

Published

on

Sistemul de Garanție Returnare (SGR), impus obligatoriu în toate magazinele din România, pare a fi o glumă proastă în practică. Numeroase plângeri au fost înregistrate, evidențiind faptul că nu toate magazinele preiau PET-urile și sticlele marcate cu semnul “Ambalaj cu garanție”, iar acest lucru continuă să fie o problemă nerezolvată.

Recent, un incident de acest fel a fost observat de un reporter de la Știri de Cluj, pe strada Regele Ferdinand, la un magazin Mega Image. Doi tineri au ajuns la casă cu două plase pline cu PET-uri și sticle, însă angajații au reacționat iritat când au fost întrebați despre procedura de returnare a ambalajelor. Un agent de pază a intervenit amabil și a solicitat ajutorul unui angajat pentru a ghida cei doi tineri, care doreau să afle în care dintre cele două containere să introducă ambalajele.

Cu toate acestea, persoana de la casă a declarat că nu are timp, în timp ce o colegă de pe rafturi le-a comunicat ferm că nu vor prelua ambalajele și i-a trimis să încerce la alt magazin. “Nu le preluăm”, a fost răspunsul scurt, fără a oferi alte explicații.

Tinerii ne-au mărturisit că au cumpărat produsele de la Mega Image și au încercat să returneze ambalajele și la magazinul de pe strada Eroilor, unde au primit aceeași reacție dezamăgitoare. De la magazinul de pe Regele Ferdinand au fost trimiși la Carrefour, în zona centrală, cu speranța că acolo vor reuși să returneze ambalajele.

SGR, sistemul de garanție-returnare, presupune reținerea unei garanții de 50 de bani pentru orice ambalaj de băutură achiziționată, sumă ce urmează să fie restituită consumatorilor imediat ce ambalajele folosite sunt returnate în orice magazin din România. Cu toate acestea, se pare că unităților mici nu le este profitabil să gestioneze aceste ambalaje și, prin urmare, refuză să le preia. Această situație ridică întrebări serioase cu privire la eficacitatea și aplicabilitatea reală a sistemului SGR în practică.

Sursa foto: StirideCluj.ro

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite