Un clujean indignat a adus în atenție o practică problemă din magazinele de retail, unde reducerile anunțate la raft nu se reflectă întotdeauna în prețul final de plată. Experiența lui a venit în urma unei achiziții simple de apă plată la un magazin Kaufland, unde prețul afișat pe raft arăta o reducere de 31%, dar prețul final înregistrat la casa de marcat nu reflecta această promoție.
„Era aproape gol unde era Aqua Carpatica. A cumpărat foarte multă lume”, a explicat clujeanul, subliniind că oamenii, având încredere în corectitudinea sistemului de casă, nu își verificau bonurile de plată.
Frustrarea sa a devenit evidentă când, verificând bonul de casă, a observat discrepanța. A fost prompt în a aduce situația la cunoștința personalului magazinului, însă a întâmpinat indiferență și lipsă de reacție din partea acestora. „Am sesizat problema și am făcut reclamație. Am insistat de 2 ori să anunțe managerul de magazin să rezolve problema, dar nici nu m-a băgat în seamă cel de la recepție”, a adăugat el, subliniind lipsa de implicare a personalului în rezolvarea situației.
Cu bonul de casă ca probă concretă, clujeanul a demonstrat că sistemul de casă nu aplica automat reducerea anunțată. Astfel, a primit înapoi diferența de bani și a subliniat amploarea problemei: „Mi-a returnat diferența de bani 8 lei și 82 bani. I-am zis că realizează câtă lume au fraierit, dacă acolo este aproape gol și abia acum am făcut eu reclamație.”
Această experiență subliniază o problemă larg răspândită în retailul modern, unde reducerile și promoțiile anunțate nu sunt întotdeauna corect aplicate la casa de marcat. Mai mult decât atât, dezvăluie și lipsa de reacție sau de implicare din partea personalului magazinului în soluționarea rapidă a problemelor semnalate de clienți.