Primarul Emil Boc și comisia de circulație din cadrul Primăriei au decis în varaă anul trecut să adopte o măsură experimentală prin care s-a interzis circulația mașinilor pe liniile de tramvai de pe strada Barițiu.Deoarece această măsură s-a dovedit a fi ineficientă, creând ambuteiaje, în octombrie Comisia de circulație a revenit asupra deciziei, iar Boc a anunțat că circulația se va relua din nou pe patru benzi.”S-a discutat în Comisia de Circulație să se revină la situația anterioară. Se va reveni. Mă refer la tramvaie la colț strada Emil Isac / Opera Maghiară. Se va reveni la situația anterioară. Am decis deja în Comisia de Circulație și se va implementa circulația pe două benzi”, potrivit lui Boc.Boc a dorit că traficul auto să fie restricționat pe toate liniile de tramvai, însă a fost nevoit să renunțe la această idee după experimentul eșuat de pe Barițiu. Șoferii s-au bucurat degeaba de faptul că cei din comisie au realizat că măsură luată a fost una proastă. De la anunțul făcut de primarul Boc și până acum nu a fost îndepăratat semnul care interzice circulația pe linia de tramvai.”Pe strada Baritiu, colt cu Emil Isac, inca nu au intrat in vigoare viitoarele modificari (cum ca B3 se va face pentru stanga-intrare pe Emil Isac-), nu s-au modificat marcajele si nici nu s-au luat jos indicatoarele de informare a incadrarilor corecte pe benzi”, potrivit unui șofer. Unii șoferi afirmă că au existat intenții de a îndepărta marcajele, dar semnul de circulație încă există, astfel că circulația pe linia de tramvai este în continuare interzisă. Se pare că e nevoie de mai mult de trei luni pentru ca o decizie a comisiei de circulație să fie pusă în practică. Această situație crează confuzie în trafic, dar și un cadru perfect pentru producerea de accidente. Unii șoferi respectă în continuare semnul de circulație, în timp ce alții aleg să îl creadă pe Boc și să circule pe linia de tramvai. Primăria ar trebui să reglementeze clar această intersecție astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor șoferilor și să evite producerea unor accidente cauzate de informații contradictorii transmise în spațiul public.
Source link