Connect with us

National

Tăticul curier! Glovo primește un val de simpatie și mesaje pentru bărbatul care livrează cu copilul în brațe: “Aveți un angajat demn de o mărire de salariu”.

Stefania Heinz

Published

on

Mii de mesaje au inundat cutia de mesaje a Glovo după ce au fost publicate imaginile cu un curier care livrează comenzile ținându-și copilul în brațe. Postarea pe TikTok a devenit rapid virală, iar valul de empatie s-a transformat într-o avalanșă de aprecieri către companie. Iată câteva dintre mesajele transmise către Glovo:

-Cunoaște cineva persoana? Vreau să ii fac un cadou frumos
-@Glovo România 😀 aveți un angajat care merită o mărire de salariu ✨
-Alții nu plătesc nici 300 de ron pentru “ a fi “ tată 🙁 tot respectul
-Si fostul meu sot ia copilul cu el ca sa petreacă timp cu el 🙂
-și eu îl duc cu mine la muncă
-Cinste lui 🥰

Conform unui anunț de angajare de pe jobZZ.ro, candidatul ideal pentru postul de curier la Glovo sau Tazz ar putea câștiga între 1.500 și 3.000 de lei pe săptămână, în cazul unui program „full time”. Această informație a fost raportată de romaniatv.net.

Un alt curier Glovo a fost surprins în urmă cu un an, livrând mâncare în timp ce își însoțea, probabil, copilul la școală, traversând traficul aglomerat din București. Această imagine, care evidențiază luptele cu care se confruntă românii în dificultate, a stârnit rapid reacții din partea publicului. Cu toate acestea, nu toate comentariile au fost pozitive. Mulți au criticat faptul că copilul nu purta cască, conform informațiilor furnizate de money.ro.

„Pentru mine e o fotografie înduioșătoare! Îmi inspiră admirație pentru acel om care face sacrificii si muncește cinstit pentru o masa caldă familiei… Toată copilăria n-am avut cască și n am pațit nimic. O cască de calitate costă. Poate nu are bani. Nu ridicați piatra…”, spune un internaut.

„Voi va dați seama în ce grad de uzara a ajuns societatea noastră??? Măi oameni buni, nu mai criticați fără să cunoașteți situații. Omul muncește. La noi încă este o rușine dacă mergi pe bicicletă. Înafara sunt parcări întregi speciale pentru ele. BRAVO LUI FELICITĂRi. Și cred cu tărie că este mult mai fericit cu viață lui decât mulți alții de aici care ați comentat aiurea”, punctează alt internaut.

„Nu asta e Bucureștiul. Asta e viata. Omul acela este un om care își sacrifica viata sa fie lângă copil, sa ii ofere ce are mai bun, pentru ca asta e menirea unui părinte. Nu sta la Unirii sa cerșească. Bravo lui! Și voi, oameni ce dați comanda, dacă va permiteți sa dați pe o masa „în oras” 80-100 lei (2 persoane), ce ați spune și de un bacșiș?

Toți livratori își castiga munca cinstit și mai ales acum, iarna. Voi stați la căldurica, dar ei? Și va rog sa va abțineți din comentariile de genul „nu eu l-am pus sa se facă livrator”. Livratorul nu este un om fără facultate, se poate angaja oricând, oriunde. Însă, a ales sa fie independent din punct de vedere al programului, ce mulți de aici, nu pot 😉 Și revenind la subiect, când mai vedeți oameni de genul, opriti-va și dati o mana de ajutor, nu va pica motorul de la BMW”, spune alt internaut revoltat.

„Cred ca l am mai văzut. Vine dimineața cu tramvaiul 41 dinspre Ghencea cu bicicleta și cu fetita și coboară la lujerului. Foarte politicos cere scuze la coborâre și atent și grijuliu cu copilul, probabil pe la 7 și ceva o duce la școală”, s-a mai scris la postare.

Cât câștigă un curier Glovo într-o zi în care muncește 11 ore: ”Repet! Asta e o zi bună”

În București și în alte mari orașe din România, numărul curierilor Glovo sau Tazz este în continuă creștere, iar tot mai mulți tineri sunt atrași de această oportunitate de muncă, mai ales că există zvonuri despre venituri foarte consistente. Un curier Glovo a postat un videoclip pe TikTok pentru a clarifica situația.

Conform explicațiilor oferite de curier, cei interesați de acest job trebuie să dețină un telefon smartphone, o mașină, un scuter sau o bicicletă și să fie deschiși la plimbări și la interacțiuni prietenoase. Procesul de înregistrare se desfășoară în maximum 24 de ore, iar contractul de muncă poate fi pentru 4 sau 8 ore pe zi. Plata se efectuează în mod obișnuit în ziua de miercuri.

„Venituri motivante, seriozitate de ambele părți, care naște o colaborare de succes”, este descrierea locului de muncă, cel puțin „pe hârtie”. Programul este unul flexibil, trebuie doar să selectezi intervalele orare în care vrei să lucrezi. Un curier Glovo a decis să împărtășească mai multe detalii cu utilizatorii TikTok, despre această ”râvnită meserie”. Dacă mulți credeau că te poți îmbogăți lucrând ca și curier Glovo, ei bine, lucrurile nu stau chiar așa.

Haideți să vă arăt cât se câștigă la Glovo într-o zi bună! A trebuit să îmi dedic 11 ore și în 11 ore am lucrat efectiv 4 ore și jumătate, dar atenție, taxele sunt pe minim 8 ore. Așa a vrut Ciolacu. Am mai spus-o și o repet, contractele de muncă trebuie să fie pe minim 4 ore, demonstrând și pe propria răspundere unui inspector de la forțele de muncă.

Deci, tu muncești în jur de 4 ore pe zi, azi e o excepție că mi-am luat 11 ore. De regulă îmi iau mult mai puțin, adică 8-9 ore, deci nu se lucrează chiar 11 ore. Acum vă arăt cât am făcut cu toate taxele și cheltuielile. În aplicație am făcut 236 de lei, asta e o zi bună”, a explicat utilizatorul TikTok.

În urma unui calcul detaliat, după ce a petrecut 11 ore efectuând livrări de mâncare, curierul a rămas cu un profit de 101 lei la finalul zilei.

„Deci 236 și am făcut niște calcule anterioare cu tot cu dura biciclitei și folosesc și mașină, dar acum vorbesc doar de bicicletă și taxe la stat. Înseamnă 135 lei, deci banii mei curați, 101 lei, și asta e o zi bună după ce mi-am dedicat 11 ore. Asta înseamnă 9 lei pe oră. Deci, 9 lei pe oră, curați, se câștigă într-o zi aproape ideală la Glovo, în Craiova.

Asta pentru cei care ne invidiază. În realitate se câștigă mai puțin că nu poți să tragi atât, și tot acest lucru se datorează abuzului statului care ne suprataxează. Eu trebuie să îmi iau 11 ore ca să îmi rămână și mie 100 lei, într-un caz fericit, e inuman. Aceste legi sunt cretine și făcute de niște oameni care nu au muncit cinstit în viața lor”, a mai spus acesta.

Facebook Comments Box
Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

National

Prima călătorie a trenului electric inaugural este programată pentru miercuri. Începând cu 2025, alte 25 de rame electrice vor fi puse în circulație, dintre care patru vor lega Clujul de Moldova, Banat și Muntenia

Stefania Heinz

Published

on

Primul tren electric devine operațional: călătoria inaugurală va avea loc miercuri dimineață. Prețul unui bilet la clasa a II-a este de 63 de lei.

Călătoria inaugurală a noului tren electric achiziționat de Ministerul Transporturilor de la compania Alstom (Franța) va avea loc miercuri, 20 noiembrie, la ora 09:30. Prețul unui bilet pe ruta București – Brașov va fi de 91 de lei la clasa I și 63 de lei la clasa a II-a, a declarat Ștefan Roșeanu, președintele Autorității pentru Reformă Feroviară (ARF).

Invitat la B1 TV, Roșeanu a precizat că aceasta este prima ramă electrică din cele 37 cumpărate în 2020 care finalizează testele. Începând de joi, după inaugurare, la care este așteptat și premierul Marcel Ciolacu, trenul va circula pe ruta București – Brașov, având prima plecare la ora 05:40 și o durată a călătoriei de aproximativ două ore și jumătate.

Așteptăm ca în cursul zilei de luni biletele să fie puse în vânzare, aici este atribuția operatorului (n.r. CFR Călători) sper să fie cât mai repede, cu toții ne dorim. Are un parcurs de aproximativ două ore și jumătate. Miercuri după amiază se va întoarce în București, iar de joi dimineață intră în circulație la ora programată, respectiv o pereche suplimentară spre Brașov, de la 05:40, pleacă la Brașov și ajunge pe la 08:10, o oră utilă pentru cei care au treabă la Brașov sau pe Valea Prahovei. Se întoarce pe la 11:00, înapoi spre București. Costul unui bilet va fi de 91 de lei la clasa I și 63 lei clasa II-a, prețuri de tren în regim InterRegio”, a explicat președintele ARF, Ștefan Roșeanu, citat de economedia.ro.

Începând de la jumătatea lunii decembrie, odată cu implementarea „Noului mers al trenurilor 2024-2025”, va fi introdusă în circulație încă o pereche suplimentară de trenuri, a anunțat oficialul ARF.

Ulterior, în prima parte a anului 2025, pe măsură ce restul de 11 trenuri vor fi integrate în parcul ARF și predate către CFR Călători pentru operare, trenurile electrice RE-IR1 Alstom Coradia vor acoperi toate rutele prevăzute în contractul de servicii publice. Acestea includ:

  • București – Constanța
  • București – Craiova
  • București – Ploiești – Brașov – Sighișoara – Alba Iulia – Deva – Arad – Timișoara
  • București – Craiova – Drobeta Turnu Severin – Timișoara – Arad
  • București – Craiova – Târgu Jiu – Deva

Rutele celor 25 de trenuri electrice. Patru dintre ele conectează Clujul cu Moldova, Banat, Muntenia

Potrivit ARF, celelalte 25 de trenuri electrice RE-IR1 Alstom Coradia vor intra în circulaţie în 2025, în cadrul contractelor de servicii publice aflate în prezent în procedura de licitare, deservind restul de magistrale feroviare electrificate:

  • Bucureşti – Ploieşti – Buzău – Focşani – Bacău – Iaşi;
  • Bucureşti – Ploieşti – Buzău – Focşani – Bacău – Suceava;
  • Bucureşti – Ploieşti – Buzău – Brăila – Galaţi;
  • Iaşi – Suceava – Dej – Cluj Napoca;
  • Bucureşti – Ploieşti – Braşov – Sighişoara – Cluj Napoca;
  • Braşov – Sfântu Gheorghe – Miercurea Ciuc – Bistriţa – Cluj Napoca;
  • Bucureşti – Ploieşti – Braşov;
  • Cluj Napoca – Alba Iulia – Deva – Arad – Timişoara.

Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) a semnat în martie 2022 un contract cu Alstom Ferroviaria SpA pentru achiziția a 37 de rame electrice inter-regionale de lung parcurs. Primul tren electric Alstom Coradia Stream din acest lot a fost livrat în România pe 4 decembrie 2023 și a fost supus testelor, însă livrarea celorlalte 36 de rame electrice RE-IR a suferit întârzieri.

Valoarea totală a contractului, care include achiziția celor 37 de unități electrice multiple și serviciile de mentenanță pe o perioadă de 15 ani, este de 2,42 miliarde lei, fără TVA. Trenurile destinate ARF au fost fabricate în Polonia.

Facebook Comments Box
Continue Reading

National

Cluj-București cu 100 de lei TAROM anunță oferte speciale.

Diana Petrescu

Published

on

TAROM lansează al treilea val de reduceri din această toamnă pentru zborurile interne, inclusiv pe ruta Cluj-București

Compania aeriană TAROM continuă seria de oferte speciale, anunțând un nou val de reduceri pentru zborurile interne, inclusiv pe ruta populară Cluj-București. Pasagerii pot achiziționa bilete la prețuri promoționale, începând de la 23 de euro pentru zboruri într-un singur sens, valabile pentru toate rutele interne. Perioada de achiziție este limitată între 21 și 23 octombrie, conform unui comunicat emis de companie.

Această ofertă vine în sprijinul celor care își doresc să călătorească în România la prețuri accesibile, iar biletele sunt valabile pentru călătorii începând cu 18 noiembrie. TAROM subliniază că pasagerii pot profita de tarife reduse atât pe sensul de plecare dinspre destinațiile interne spre București, cât și invers.

Avion Tarom, oprit la Cluj, chiar înainte de decolare. Tudor Chirilă povestește ce s-a întâmplat

Astfel, cei care vor să călătorească din orașe precum Cluj-Napoca spre capitală pot achiziționa bilete la prețul de 23 de euro pentru un zbor într-un singur sens. În sens invers, din București către alte destinații interne, biletele pornesc de la 47 de euro. De asemenea, un zbor dus-întors între București și orașele din România poate fi achiziționat la prețul de 69 de euro.

Tarifele includ toate taxele, un bagaj de mână de până la 8 kg și, ca un avantaj suplimentar, pasagerii beneficiază de serviciul de check-in gratuit.

O companie cu tradiție

TAROM, Compania Națională de Transporturi Aeriene Române, activează sub autoritatea Ministerului Transporturilor și a fost înființată în anul 1954. Din 2010, compania este membră a Alianței SkyTeam, un consorțiu global de companii aeriene care oferă pasagerilor o rețea extinsă de rute și destinații. Flota TAROM cuprinde 18 aeronave, iar compania operează zboruri către 70 de destinații, fie cu aeronave proprii, fie în parteneriat cu alte companii aeriene prin acorduri de code share.

Aeronavă Tarom/Foto: Tarom Facebook.com

Din anul 1993, TAROM este, de asemenea, membră a Asociației Internaționale a Transportatorilor Aerieni (IATA), asigurând astfel un standard internațional ridicat pentru pasagerii săi.

Prin aceste noi reduceri, TAROM își reafirmă angajamentul de a oferi opțiuni accesibile și confortabile de călătorie pe rutele interne, păstrând în același timp standardele de calitate care i-au adus un loc de încredere în preferințele călătorilor români.

Facebook Comments Box
Continue Reading

International

VIDEO! Cea mai mare campanie de promovare a României rulează pe micile ecrane din întreaga lume!

Stefania Heinz

Published

on

În prezent, unul dintre cele mai mari evenimente virale pentru promovarea României se desfășoară pe YouTube, având ca protagonist Salina Turda și cei mai urmăriți creatori de conținut din lume. Clipul, care a ajuns deja pe primul loc în trending cu 45 de milioane de afișări, a fost inițiat de Mr. Beast, cunoscut drept Jimmy Donaldson, cel mai influent și popular creator de conținut pe YouTube.

Mr. Beast, renumit pentru videoclipurile sale spectaculoase și provocările extravagante, a adunat o echipă formată din alți youtuberi de renume pentru a petrece 7 zile într-o experiență inedită: explorarea „unui oraș subteran” – Salina Turda. Această mină de sare transformată într-o atracție turistică a devenit fundalul perfect pentru provocările extreme și activitățile captivante ale creatorilor de conținut, care au surprins publicul la nivel mondial.

Această producție nu doar că a adus Salina Turda în lumina reflectoarelor internaționale, ci și România, oferind o vizibilitate globală pe care nici o campanie oficială de promovare a turismului autohton nu a reușit să o atingă până acum. În timp ce clipul explorează adâncurile Salinei, numele României este repetat de mai multe ori, fiind promovată imaginea țării noastre într-un context extrem de favorabil. Astfel, brandul turistic al României primește, indirect, cea mai mare expunere din istorie.

O referință notabilă din clip este „frunza”, logoul campaniei „Explore the Carpathian Garden”, un proiect controversat de promovare a turismului românesc, care a costat aproximativ 75 milioane de euro, dar nu a avut impactul scontat. Acum, datorită popularității clipului lui Mr. Beast, acest simbol revine în atenția globală, însă într-un context mult mai eficient și organic.

Prezența creatorilor de conținut extrem de influenți, cu milioane de abonați din întreaga lume, în Salina Turda nu doar că promovează una dintre cele mai spectaculoase atracții turistice ale României, ci pune țara noastră pe harta destinațiilor de explorat. Acest videoclip viral devine, în esență, cea mai mare campanie de promovare turistică pe care România a avut-o vreodată, oferind o expunere autentică și valoroasă pe plan internațional.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite