Connect with us

National

Tăticul curier! Glovo primește un val de simpatie și mesaje pentru bărbatul care livrează cu copilul în brațe: “Aveți un angajat demn de o mărire de salariu”.

Stefania Heinz

Published

on

Mii de mesaje au inundat cutia de mesaje a Glovo după ce au fost publicate imaginile cu un curier care livrează comenzile ținându-și copilul în brațe. Postarea pe TikTok a devenit rapid virală, iar valul de empatie s-a transformat într-o avalanșă de aprecieri către companie. Iată câteva dintre mesajele transmise către Glovo:

-Cunoaște cineva persoana? Vreau să ii fac un cadou frumos
-@Glovo România 😀 aveți un angajat care merită o mărire de salariu ✨
-Alții nu plătesc nici 300 de ron pentru “ a fi “ tată 🙁 tot respectul
-Si fostul meu sot ia copilul cu el ca sa petreacă timp cu el 🙂
-și eu îl duc cu mine la muncă
-Cinste lui 🥰

Conform unui anunț de angajare de pe jobZZ.ro, candidatul ideal pentru postul de curier la Glovo sau Tazz ar putea câștiga între 1.500 și 3.000 de lei pe săptămână, în cazul unui program „full time”. Această informație a fost raportată de romaniatv.net.

Un alt curier Glovo a fost surprins în urmă cu un an, livrând mâncare în timp ce își însoțea, probabil, copilul la școală, traversând traficul aglomerat din București. Această imagine, care evidențiază luptele cu care se confruntă românii în dificultate, a stârnit rapid reacții din partea publicului. Cu toate acestea, nu toate comentariile au fost pozitive. Mulți au criticat faptul că copilul nu purta cască, conform informațiilor furnizate de money.ro.

„Pentru mine e o fotografie înduioșătoare! Îmi inspiră admirație pentru acel om care face sacrificii si muncește cinstit pentru o masa caldă familiei… Toată copilăria n-am avut cască și n am pațit nimic. O cască de calitate costă. Poate nu are bani. Nu ridicați piatra…”, spune un internaut.

„Voi va dați seama în ce grad de uzara a ajuns societatea noastră??? Măi oameni buni, nu mai criticați fără să cunoașteți situații. Omul muncește. La noi încă este o rușine dacă mergi pe bicicletă. Înafara sunt parcări întregi speciale pentru ele. BRAVO LUI FELICITĂRi. Și cred cu tărie că este mult mai fericit cu viață lui decât mulți alții de aici care ați comentat aiurea”, punctează alt internaut.

„Nu asta e Bucureștiul. Asta e viata. Omul acela este un om care își sacrifica viata sa fie lângă copil, sa ii ofere ce are mai bun, pentru ca asta e menirea unui părinte. Nu sta la Unirii sa cerșească. Bravo lui! Și voi, oameni ce dați comanda, dacă va permiteți sa dați pe o masa „în oras” 80-100 lei (2 persoane), ce ați spune și de un bacșiș?

Toți livratori își castiga munca cinstit și mai ales acum, iarna. Voi stați la căldurica, dar ei? Și va rog sa va abțineți din comentariile de genul „nu eu l-am pus sa se facă livrator”. Livratorul nu este un om fără facultate, se poate angaja oricând, oriunde. Însă, a ales sa fie independent din punct de vedere al programului, ce mulți de aici, nu pot 😉 Și revenind la subiect, când mai vedeți oameni de genul, opriti-va și dati o mana de ajutor, nu va pica motorul de la BMW”, spune alt internaut revoltat.

„Cred ca l am mai văzut. Vine dimineața cu tramvaiul 41 dinspre Ghencea cu bicicleta și cu fetita și coboară la lujerului. Foarte politicos cere scuze la coborâre și atent și grijuliu cu copilul, probabil pe la 7 și ceva o duce la școală”, s-a mai scris la postare.

Cât câștigă un curier Glovo într-o zi în care muncește 11 ore: ”Repet! Asta e o zi bună”

În București și în alte mari orașe din România, numărul curierilor Glovo sau Tazz este în continuă creștere, iar tot mai mulți tineri sunt atrași de această oportunitate de muncă, mai ales că există zvonuri despre venituri foarte consistente. Un curier Glovo a postat un videoclip pe TikTok pentru a clarifica situația.

Conform explicațiilor oferite de curier, cei interesați de acest job trebuie să dețină un telefon smartphone, o mașină, un scuter sau o bicicletă și să fie deschiși la plimbări și la interacțiuni prietenoase. Procesul de înregistrare se desfășoară în maximum 24 de ore, iar contractul de muncă poate fi pentru 4 sau 8 ore pe zi. Plata se efectuează în mod obișnuit în ziua de miercuri.

„Venituri motivante, seriozitate de ambele părți, care naște o colaborare de succes”, este descrierea locului de muncă, cel puțin „pe hârtie”. Programul este unul flexibil, trebuie doar să selectezi intervalele orare în care vrei să lucrezi. Un curier Glovo a decis să împărtășească mai multe detalii cu utilizatorii TikTok, despre această ”râvnită meserie”. Dacă mulți credeau că te poți îmbogăți lucrând ca și curier Glovo, ei bine, lucrurile nu stau chiar așa.

Haideți să vă arăt cât se câștigă la Glovo într-o zi bună! A trebuit să îmi dedic 11 ore și în 11 ore am lucrat efectiv 4 ore și jumătate, dar atenție, taxele sunt pe minim 8 ore. Așa a vrut Ciolacu. Am mai spus-o și o repet, contractele de muncă trebuie să fie pe minim 4 ore, demonstrând și pe propria răspundere unui inspector de la forțele de muncă.

Deci, tu muncești în jur de 4 ore pe zi, azi e o excepție că mi-am luat 11 ore. De regulă îmi iau mult mai puțin, adică 8-9 ore, deci nu se lucrează chiar 11 ore. Acum vă arăt cât am făcut cu toate taxele și cheltuielile. În aplicație am făcut 236 de lei, asta e o zi bună”, a explicat utilizatorul TikTok.

În urma unui calcul detaliat, după ce a petrecut 11 ore efectuând livrări de mâncare, curierul a rămas cu un profit de 101 lei la finalul zilei.

„Deci 236 și am făcut niște calcule anterioare cu tot cu dura biciclitei și folosesc și mașină, dar acum vorbesc doar de bicicletă și taxe la stat. Înseamnă 135 lei, deci banii mei curați, 101 lei, și asta e o zi bună după ce mi-am dedicat 11 ore. Asta înseamnă 9 lei pe oră. Deci, 9 lei pe oră, curați, se câștigă într-o zi aproape ideală la Glovo, în Craiova.

Asta pentru cei care ne invidiază. În realitate se câștigă mai puțin că nu poți să tragi atât, și tot acest lucru se datorează abuzului statului care ne suprataxează. Eu trebuie să îmi iau 11 ore ca să îmi rămână și mie 100 lei, într-un caz fericit, e inuman. Aceste legi sunt cretine și făcute de niște oameni care nu au muncit cinstit în viața lor”, a mai spus acesta.

Facebook Comments Box
Continue Reading
Advertisement Agentie Marketing Online Cluj
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Administratie

Video- Impresionantă mobilizare pe șantierul drumului expres din Cluj. 200 de lucrători și 170 de utilaje sunt implicați în efortul de finalizare a lucrărilor până la sfârșitul anului

Stefania Heinz

Published

on

Lucrările la Drumul Expres Tureni-Autostrada Transilvania avansează într-un ritm accelerat, ajungând la aproximativ 15% execuție. Constructorul proiectului, Dimex 2000, promite că acesta ar putea fi finalizat până în decembrie 2024, conform angajamentelor asumate. Progresul înregistrat este considerat foarte bun, având în vedere mobilizarea impresionantă a peste 200 de drumari și a 170 de utilaje în luna precedentă, conform raportărilor Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Drumul Expres are o lungime totală de 5 kilometri, iar împreună cu cei 10 kilometri reprezentând bretelele nodurilor rutiere de la DN 1 și A3, va facilita conectivitatea și accesul rapid între Tureni și Autostrada Transilvania. Acest proiect va fi al doilea drum expres din regiunea Transilvaniei, urmând să fie deschis traficului la sfârșitul lunii curente Legătura Oradea-Autostrada Transilvania (Biharia-Borș), ceea ce va îmbunătăți semnificativ infrastructura rutieră și conectivitatea în regiune.

Verificările recente efectuate pe șantierul Drumului Expres Tureni-Autostrada Transilvania, care servește ca legătură esențială între A3 și DN1 în zona localității Tureni, evidențiază o mobilizare impresionantă din partea antreprenorului și progrese semnificative în execuția lucrărilor.

Antreprenorul, Asocierea DIMEX 2000 COMPANY SRL (lider), împreună cu partenerii săi, AUTOTEHNOROM SRL, OPR ASFALT SRL, OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS SA și CON-A OPERATIONS SRL, demonstrează o mobilizare exemplară cu un total de 241 de muncitori și 176 de utilaje active pe șantier.

Proiectul este de o amploare considerabilă, având o lungime totală de 5 kilometri pentru drumul expres, împreună cu bretelele de la nodurile cu A3 și DN1 în lungime de 5,025 kilometri, respectiv 2,748 kilometri. Valoarea contractului pentru această lucrare esențială în infrastructura rutieră este de 562.613.495,92 lei fără TVA.

Începute în august 2023, lucrările au o durată de execuție planificată de 18 luni și sunt finanțate prin Programul Transport 2021-2027, Titlul 56. Stadiul actual al proiectului este de 14%, conform datelor furnizate de DRDP Cluj la finalul lunii precedente.

Aceasta este prima lucrare de infrastructură majoră pentru antreprenor, iar proiectul include construcția a 7 poduri și viaducte, cel mai impresionant fiind viaductul de la kilometrul 4 peste Valea Racilor, având o lungime totală de 258 de metri, din care tablierul are 246 de metri. De asemenea, sunt incluse și bretelele de la nodurile A3 și DN1, cu două benzi de circulație fiecare. Profilul drumului expres este proiectat cu o lățime a benzii de circulație de 3,5 metri, un acostament lat de 2,25 metri și un spațiu median de 3 metri, unde vor fi montate separatoarele de sens.

Facebook Comments Box
Continue Reading

National

VIDEO: Un locuitor din București revitalizează ultimul autobuz Roman Diesel din România, salvându-l de la destinul de fier vechi. Acum îl folosește în turnee.

Maria Costea

Published

on

Alexandru Constantinescu, în vârstă de 41 de ani, este un pasionat al muzicii și al mașinilor vechi. Conduce trupa “The Cabarets” (thecabarets.ro), o formație veselă din București, specializată în interpretarea de compoziții proprii, muzică de cabaret și cover-uri. La sfârșitul anului 2021, el a realizat un film de mare impact pe internet împreună cu prietenul său de la Mașinistul.ro. Filmul prezintă o călătorie pitorească pe șoselele României cu un autobuz Roman Diesel 111 RD, singurul funcțional din țară. Vă invităm să vizionați “La plimbare cu RATA”, un film care a devenit rapid viral pe YouTube.

“La plimbare cu RATA” reprezintă o călătorie fascinantă în trecut pentru cei care au trăit în perioada de dinainte de 1989 și o curiozitate intrigantă pentru cei mai tineri, obișnuiți cu mașinile moderne și confortabile de astăzi. R.A.T.A, sau Regia Autonomă a Transportului cu Autovehicule, ulterior cunoscută sub numele de I.R.T.A, sau Întreprinderea Regională de Transporturi Auto, a fost o parte semnificativă a peisajului urban românesc din acele vremuri.

Filmul “La plimbare cu RATA” reprezintă o bucată de istorie pusă în valoare, impecabil montată, gândită și povestită. Este o incursiune în atmosfera vibrantă și plină de nostalgie a perioadei comuniste, oferind privitorilor o privire captivantă asupra modului în care se desfășura viața cotidiană în România de atunci. Dacă sunteți curioși să descoperiți această incitantă călătorie în timp, puteți urmări filmul aici.

Alexandru Constantinescu a realizat un adevărat act de salvare de la uitare și demolare atunci când a adus în București un autobuz de colecție, cu o istorie încărcată de emoții și amintiri. Autobuzul, un Roman Diesel 111 RD, a fost salvat dintr-o unitate militară din Sibiu, unde ar fi sfârșit probabil în groapa de fier vechi, dacă nu ar fi intervenit pasiunea și devotamentul lui Alexandru.

Pentru cei care și-au petrecut copilăria și adolescența înainte de 1989, autobuzul RATA nu este doar un mijloc de transport, ci un simbol al unei epoci, al unei Românii în care transportul în comun era o experiență cotidiană, plină de întâmplări și amintiri. Acest autobuz a fost martorul multor călătorii ale buniciilor, părinților și chiar ale noastre, generând amintiri și povestiri despre zilele petrecute pe drumurile patriei, deseori în cadrul muncii patriotice voluntare, dar obligatorii.

Alexandru Contantinescu in filmul „La plimbare cu RATA”, masinistul.ro.

Pentru Alexandru, achiziționarea acestui autobuz a însemnat mult mai mult decât o simplă afacere sau un obiect de colecție. A fost un act de salvare a unei părți din istoria mobilă a României, o încercare de a păstra vie amintirea vremurilor demult apuse. Cu doar 28.000 de kilometri la bord și o stare de întreținere excelentă, autobuzul părea pregătit pentru o nouă viață în lumina reflectoarelor.

Cu inima plină de emoție și cu atenția sporită a unui șofer experimentat, Alexandru a condus autobuzul pe distanța lungă dintre Sibiu și București, o călătorie care a durat o jumătate de zi și-o bucată din noapte. Fiecare kilometru parcurs a fost presărat cu amintiri și gânduri, iar sosirea la destinație a fost întâmpinată cu o bucurie imensă și un sentiment de împlinire. Pentru Alexandru, momentul în care a pus mâna pe volanul autobuzului său a fost ca un vis devenit realitate.

Alexandru conduce trupa “The Cabarets”, thecabarests.ro, o formație veselă din București care cântă compoziții proprii, muzică de cabaret și cover-uri. Foto credit thecabarets.ro

De acum înainte, autobuzul RATA nu va mai fi doar un simplu vehicul de transport. Va fi scena multor aventuri și spectacole, călătorind pe șoselele patriei împreună cu trupa sa, The Cabarets. În fiecare călătorie, autobuzul va aduce cu el povestea unei epoci trecute și emoțiile unei generații întregi, transformându-se într-un simbol al rezistenței și al pasiunii pentru istorie și cultură.

“Când conduci un astfel de autobuz te simți repede Regele Șoselelor, toată lumea se uită la tine, toată lumea întoarce capul după tine”. Foto credit masinistul.ro

Facebook Comments Box
Continue Reading

National

Simona Halep a fost surprinsă în avion, spre destinația sa din Miami – Foto

Stefan Petre

Published

on

Simona Halep a fost surprinsă în avion, spre destinația sa din Miami, unde se pregătește să își continue parcursul în turneul de tenis. Această călătorie marchează începutul unei noi etape în cariera sportivei noastre, iar fanii își așteaptă cu nerăbdare performanțele sale pe terenul de tenis.

Având în vedere că Miami este unul dintre cele mai importante turnee din calendarul tenisului mondial, este de așteptat ca Simona să fie pregătită să își pună în valoare abilitățile și să concureze la cel mai înalt nivel împotriva celor mai buni jucători din lume. Privind relaxată și concentrată în același timp, Simona pare hotărâtă să ofere o prestație memorabilă în competiția ce urmează.

Cu fiecare pas pe care-l face în această călătorie, Simona Halep demonstrează dedicarea și determinarea ei de a atinge cele mai înalte standarde în tenisul mondial. Fanii din întreaga lume o vor urmări cu sufletul la gură în fiecare meci și îi vor oferi sprijinul lor necondiționat în această nouă aventură sportivă.

Simona Halep campioana noastra

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite