Connect with us

Prin Oras

EXCLUSIV Vlăduța Lupău cere despăgubiri de la presa de scandal după articolele cu Armin Nicoară și clujeanca Georgiana Lobonț. Cântăreața cere 2.000 de euro pentru fiecare articol în care s-a vorbit despre ea!

Alex Campian

Published

on

EXCLUSIV Vlăduța Lupău cere despăgubiri de la presa de scandal după articolele cu Armin Nicoară și clujeanca Georgiana Lobonț. Cântăreața cere 2.000 de euro pentru fiecare articol în care s-a vorbit despre ea!

Vlăduța Lupău, interpreta de muzică populară și manele din Sălaj, a formulat o cerere de chemare în judecată împotriva WOWBiz, Can-Can, SpyNews și PlayTech prin care cere despăgubiri de câte 2.000 de euro pentru fiecare articol în care se vorbea despre scandalul dintre ea și cuplul muzical Georgiana Lobonț & Armin Nicoară. Vedeta susține că este una dintre cele mai cunoscute interprete de muzică populară din România, faima ei depășind granițele țării, motiv pentru care articolele publicate pe site-urile mai sus menționate i-au afectat reputația. În cererea de chemare în judecată, Vlăduța a cerut ștergerea articolelor care vorbeau despre idila dintre ea și Armin Nicoară, dar și cele în care se vorbea despre conflictul cu Georgiana Lobonț, o altă cântăreață la care Lupău și soțul ei, Adi Rus, au mers de nași de botez la unul dintre copii. 2.000 de euro pentru fiecare articolVlăduța Lupău s-a adresat instanței cu o cerere prin care a arătat că a fost victima unei campanii de defăimare, în primele luni ale anului 2020 apărând mai multe articole despre o posibilă idilă cu fostul coleg de scenă – Armin Nicoară, dar și că i-a fost afectată reputația după ce Gerogiana Lobonț a defăimat-o și s-ar fi folosit de imaginea ei. „Solicită obligarea paratilor la eliminarea din cadrul paginilor și platformelor acestora media (Facebook, Instagram, Youtube, pagina publicației si alte asemenea), a tuturor postărilor și articolelor de presă (printre care și cele care conțin imagini foto și video) care vizează viața privată a ei și subiectul existenței unei relații non — profesionale cu numitul Armin Nicoară; obligarea paratilor la eliminarea din cadrul paginilor și platformelor acestora media (Facebook, Instagram, Youtube, pagina publicației si alte asemenea), a tuturor postirilor și articolelor de presă (printre care și cele care conțin imagini foto și video) care utilizeaza imaginea ei asociata cu cea a numitei Georgiana Lobonț si care, prin titlu si continui, este destinat sau tinde sa o defaimeze, respectiv care contin informatii si comentarii de orice natura, cu privire la existenta vreunui scandal sau conflict personal cu aceasta din urma; obligarea paratilor să inceteze orice publicare si/sau raspandire, prin intermediul oricaror mijloace media si emisiuni televizate, a oricarui articol si/sau informatii care vizeaza viata personala a ei sau care aduce atingere imaginii, onoarei sau reputatiei; sa oblige paratii la publicarea, pe cheltuiala proprie, a hotararii de admitere a prezentei cereri de chemare in judecata, in cadrul paginilor si platformelor acestora media (Facebook, Instagram, Youtube si pagina publicației), respectiv in trei cotidiane de larga circulatie, timp de trei numere consecutive; sa oblige paratii la plata sumei de cate 2000 Euro pentru fiecare pagina si publicatie pe care o detine si in cadrul careia au fost publicate articolele mai sus mentionate, reprezentand daune morale pentru preiudiciul de imagine si prestigiu profesional (paratul de rd. 1 — paginile www.playtech.ro si www.impact.ro ; paratul de rd. 2 — pagina www.cancan.ro ; paratul de rd. 3 — pagina www.wowbiz.ro , respectiv paratul de rd. 4 pagina www.spynews.ro ); cu cheltuieli de judecata, constand in taxa judiciara de timbru si onorariu avocatial, in temeiul art. 453, Cod proc. civ.In fapt, incepand cu luna ianuarie a acestui an, pana inclusiv in luna mai si iunie, paratii au procedat la publicarea, in mod repetat, in cadrul paginilor si platformelor acestora media, a unor postari si articole de presa, care intersecteaza viata sa personala; care contin informatii si comentarii nereale si neverificate, respectiv care prin titlu si continut, sunt destinate sau tind la defaimarea imaginii, onoarei si reputatiei ei.Reacția tabloidelor: „Și-a creat singură reputația aceasta”Prin întâmpinarea depusă de site-urile de tip Can-Can, publicațiile au indicat instanței că Vlăduța Lupău și-a asumat poziția de personă publică, articolele despre ea nefiind false, ci bazate pe reputația pe care aceasta și-a creat-o. „În cuprinsul articolului apărut în publicația wowbiz.ro subscrisa nu a inserat nicio informatie neadevarată cu privire la reclamanta, articolul prezentând situația de fapt referitoare la numitul Armin Nicoară si reclamanta, situație expusă chiar de numitul Armin Nicoară.Sunt de notorietate aparitiile publice ale reclamantei in continutul publicatiilor gen „tabloide”, cat si a emisiunilor TV, a show-urilor TV, astfel cum am mentionat anterior. Aceasta aflrmatie este dovedita fara putinta de tagada de inscrisurile anexate la intampinarea depusa de ea, inscrisuri ce atesta participarea reclamantei la emisiuni difuzate de posturi TV sau pe platforme media online.Astfel, instanta de judecata urmeaza sa aiba in vedere la solutionarea prezentei cauze si elementele care contureaza statutul reclamantei de persoana publica, cum ar fi: aparitiile acesteia in locuri publice; aparitia sa cu persoane publice; participarea la emisiuni TV; numeroasele articole din presa scrisa despre intamplari din viata sa si care scot in evidenta o anumita imagine pe care reclamanta si-a creat-o singura de-a lungul timpului, datorita unui anumit tip de comportament adoptat (atitudine, manifestari, afirmatii publice etc.).Comportamentul anterior al reclamantei contureaza caracterul acesteia de „persoana publica”, acest statut fiind recunoscut si chiar asumat de catre reclamanta, Mentionam ca un astfel de statut este dobandit ca urmare a pozitiei, a comportamentului unei persoane, a ceea ce face respectiva persoana”, se arată la dosar. Avocații Vlăduței: „Este una dintre cele mai cunoscute artiste de muzică populară ai ultimilor ani”Apărătorii aleși de Vlăduța Lupău au susținut în instanță că prin faima de care aceasta se bucură, prejudiciul adus de articolele de scandal necesită o analiză amplă. „Este incontestabil faptul că numele de VLĂDUȚA LUPĂU este unul de nortorietate, atât pe plan intern, cât și internațional, subsemnata fiind considerată una dintre cele mai cunoscute artiste de muzică populară ai ultimilor ani.O practică intens răspândită, atât în lumea show-business, cât și în cea mass-media este asocierea de imagine dintre două sau mai multe persoane publice, sub forma unor ”stiri de scandal”, care are ca scop creșterea numărului de vizualizări și urmăritori ai publicației si a paginilor media și de televiziune ale acestora.În concret, o publicație poate obține, într-un timp foarte scurt, o foarte mare expunere, datorită subiectelor tratate și a infonnatiilor, reale sau imaginare, transmise publicului larg, amator de detalii din viața persoanelor publice.În ceea ce privește preiudiciul, acesta urmează a fi analizat prin raportare la efectele negative pe care postările si articolele publicate de parati i le-a produs”, se arată la dosar.Procesul se mută la București Din cauză că Vlăduța Lupău (actualmente Rus) are domiciliul în județul Sălaj, iar cererea de chemare în judecată a fost formulată la Cluj-Napoca, magistrații au decis, la solicitarea publicațiilor de tip tabloid, mutarea procesului la Judecătoria Sector 1 București. Culmea, deși articolele indicate de Vlăduța ca fiind neadevărate conțin declarații ale foștilor ei buni prieteni, aceasta nu i-a chemat în judecată pe Armin Nicoară și Georgiana Lobonț, procesul având în vedere doar eliminarea articolelor de scandal și obținerea unor sume de bani cu titlu de daune morale de la ziarele de can-can. 

Source link

Facebook Comments Box

Prin Oras

Surpare de Asfalt pe Strada Uliului din Grigorescu, Capturată într-o Imagine Fascinantă de pe Dronă

Stefania Heinz

Published

on

Într-o captură de senzație realizată de fotograful Sergiu Razvan, o imagine din dronă arată o surprindere neașteptată pe strada Uliului din cartierul Grigorescu. Un segment de asfalt și teren par a fi suferit o surpare spectaculoasă, evidențiindu-se impactul fenomenelor naturale sau al condițiilor de infrastructură asupra mediului urban.

Surparea, care pare să fi afectat și împrejurimile, este un semn al fragilității infrastructurii locale și poate avea consecințe asupra siguranței și confortului locuitorilor din zonă. Imaginile capturate de drone devin din ce în ce mai importante în detectarea și monitorizarea unor astfel de evenimente, oferind o perspectivă amplă și detaliată asupra situației.

Autoritățile sunt probabil alertate cu privire la această situație și se așteaptă să ia măsurile necesare pentru a remedia surparea și pentru a preveni astfel de incidente în viitor. În același timp, această imagine oferă o oportunitate de reflecție asupra importanței investițiilor în infrastructura urbană și în gestionarea adecvată a resurselor pentru a menține orașele noastre în siguranță și în stare bună de funcționare.

 

 

Foto: Constantin Covaliu

Foto: Constantin Covaliu

Foto: Constantin Covaliu

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Explorând Farmecul Primăverii: Culoare, Vitalitate și Relaxare într-o Galerie Foto Inspiratoare

Diana Petrescu

Published

on

Primăvara este momentul în care natura se trezește la viață, iar orașele se transformă în adevărate locuri de bucurie și energie. Străzile devin mai aglomerate, iar parcurile își deschid porțile pentru a primi oamenii dornici de relaxare și plimbare, sub razele calde ale soarelui.

În acest sezon, investițiile în zonele verzi din orașele României devin mai vizibile, iar pe rețelele sociale abundă postările cu cele mai frumoase parcuri. De exemplu, pagina de Facebook Iulius, companie cunoscută pentru implicarea în proiecte ce includ grădini urbane, invită la un tur virtual prin parcurile Palas Iași, Iulius Gardens din Iulius Town Timișoara și Iulius Parc din apropierea Iulius Mall Cluj.

La Iași, parcul din centrul orașului, parte integrantă a proiectului mixed-use Palas, strălucește în splendoarea primăverii, oferind un spectacol natural de neuitat. Verdele crud al vegetației, combinat cu albastrul cerului și culorile florilor, îmbracă peisajul într-un cadru pitoresc, atrăgând privirile și inimile vizitatorilor. Aici, prunii roșii, azaleele, cameliile și glicina transformă parcursul prin parcul Palas într-o experiență unică, potrivită atât pentru relaxare, cât și pentru sesiuni de fotografie creative.

În Iulius Parc din apropierea Iulius Mall Cluj, sălciile de pe malul lacului Gheorgheni și restul arborilor strălucesc în verdele lor cel mai frumos din an. Aici, pietonalul suspendat deasupra lacului, pista de ciclism, cea de alergare și aleile încântătoare devin destinații preferate pentru oamenii dornici de mișcare și recreere. Și câteva broaște țestoase și-au găsit aici un adăpost, bucurându-se de soare și liniște în timp ce ies din când în când să se bucure de razele sale blânde.

În Timișoara, Iulius Gardens strălucește în lumina primăverii, transformându-se într-o oază de frumusețe și energie. Culorile verzi dominate, atât în zonele amenajate cu gazon, cât și în jurul lacului sau pe alei, creează un cadru perfect pentru plimbări relaxante și momente petrecute în natură.

Potrivit site-ului www.iuliuscompany.ro, Iulius a investit în parcurile din Iași, Cluj-Napoca și Timișoara peste 18 milioane de euro, grădinile fiind elementul definitoriu al proiectelor sale. La Cluj-Napoca, o nouă grădină va fi amenajată în cadrul proiectului de pe fosta platformă Carbochim, acoperind peste 5 hectare de spațiu verde. Aici, peste 700 de copaci și 100.000 de plante decorative vor încânta privirile, iar o grădină japoneză va aduce aroma sakurei chiar în inima orașului, oferind un spațiu seren pentru plimbări și meditație.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Compania IULIUS susține în continuare dezvoltarea Cluj-Napoca prin investiții ample – VIDEO

Stefania Heinz

Published

on

IULIUS este o companie axată pe dezvoltarea și gestionarea de proiecte de regenerare urbană, aducând în prim plan o experiență solidă de peste 25 de ani în domeniul imobiliar. Investițiile sale, care depășesc 1,2 miliarde de euro, se extind în orașe precum Iași, Cluj-Napoca, Timișoara și Suceava. Aceste proiecte, gândite în formate mixte, integrează grădini urbane, clădiri de birouri premium, zone comerciale și de divertisment, completate de investiții semnificative în infrastructură.

În Cluj-Napoca, IULIUS își continuă angajamentul în dezvoltarea urbană prin intermediul unui proiect amplu de reconversie și regenerare urbană, inițiat pe terenul fostei platforme Carbochim. Această inițiativă, cu o investiție estimată la peste 500 de milioane de euro, vizează revitalizarea unei zone industriale, generând oportunități investiționale, locuri de muncă și contribuind la consolidarea orașului ca un centru urban modern și atrăgător pentru rezidenți și investitori.

IULIUS: Dezvoltarea Urbană ca Motor al Transformării Sociale și Economice

IULIUS este o prezență solidă în domeniul dezvoltării urbane, oferind o vastă experiență de peste 25 de ani în sectorul imobiliar, cu investiții semnificative în mai multe orașe cheie din România, printre care Iași, Cluj-Napoca, Timișoara și Suceava, cu un total care depășește 1,2 miliarde de euro. Compania este renumită pentru proiectele sale inovatoare, care îmbină cu succes spațiile comerciale, de birouri și de agrement, însoțite de importante contribuții la infrastructură.

Unul dintre proiectele emblemă este Palas Iași, primul ansamblu mixt din România, inaugurat în 2012, care a devenit un punct de referință nu doar pentru Iași, ci și pentru regiunea înconjurătoare și Republica Moldova. Cu o investiție de peste , Palas Iași a adus împreună funcțiuni de retail, birouri și divertisment, înconjurând o grădină urbană care a devenit un hub comunitar. Modelul a fost replicat apoi la Timișoara, cu Iulius Town, inaugurat în 2019, un proiect mixt impresionant care a transformat o zonă urbană subevaluată, reconectând-o cu orașul și oferind noi oportunități de dezvoltare.

Prin intermediul conceptului United Business Center, IULIUS a dezvoltat 15 clădiri de birouri premium în orașele pe care le deservesc, atrăgând peste 130 de companii multinaționale, cu un total de aproximativ 25.000 de angajați. În total, proiectele IULIUS au creat peste 35.000 de locuri de muncă, inclusiv în domeniul comercial.

În plus, proiectele dezvoltate de IULIUS nu se limitează doar la aspectul comercial, ci oferă și o varietate de experiențe de divertisment, atrăgând peste 70 de milioane de vizite anual. Aceste proiecte includ peste 310.000 de metri pătrați de spații comerciale, găzduind peste 1.000 de branduri internaționale, naționale și locale, precum și parcuri amenajate de la zero, care au devenit adăpost pentru numeroase evenimente culturale și artistice.

Un alt aspect semnificativ al proiectelor IULIUS este angajamentul lor față de sustenabilitate și infrastructură. Compania a investit masiv în soluții de trafic, conectivitate și mobilitate alternativă, inclusiv piste pentru biciclete, locuri de parcare pentru biciclete și stații de încărcare pentru mașini electrice. În plus, IULIUS continuă să dezvolte proiecte care să reconecteze comunitățile cu orașele lor, inclusiv prin investiții în parcuri și alte spații verzi.

Prin aceste eforturi continue, IULIUS demonstrează nu doar capacitatea de a remodela peisajul urban, ci și de a crea valoare adăugată pentru orașele în care operează, contribuind la dezvoltarea economică și socială a acestora și la îmbunătățirea calității vieții locuitorilor.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite