Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a respins luni, 6 noiembrie contestațiile Precon și Nurol pentru lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș, ceea ce permite, conform legii, semnarea contractului cu Erbașu.
Lotul de 26 de kilometri care include și viaductul Suplacu de Barcău (1,7 km.) ar urma să fie primul contract de autostradă al constructorului Erbașu. După decizia CNSC, Compania de Drumuri ar trebui să solicite actele Erbașu, indiferent dacă unul dintre constructori (sau ambii) merg mai departe la Curtea de Apel București (n.r Nurol tocmai a câștigat lotul 1 pe Autostrada Unirii și va semna contractul pentru lotul 3 pe Autostrada Moldovei, iar Precon așteaptă decizia CAB pentru A 3 Transilvania).
Decizia CNSC (respingere pe fond) a venit după o analiză de aproape 2 luni, contestațiile fiind depusă pe 15 septembrie.
Pe traseu vor fi construite 19 poduri, pasaje și viaducte, a transmis ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. „Încă o secțiune din Autostrada Transilvania are constructor desemnat ! După semnarea contractului constructorul român are la dispoziție 884,12 milioane de lei (fără TVA) și 24 de luni (6 luni proiectare, 18 luni execuție) pentru finalizarea lucrărilor pe secțiunea Suplacu de Barcău-Chiribiș (26,35 km). Contractul (finanțat prin Fonduri Europene Nerambursabile) prevede inclusiv construirea a 8 poduri, 8 pasaje și 3 viaducte. Semnarea contractului va fi posibilă peste 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații. Secțiunea Suplacu de Barcău-Chiribiș este parte din contractul pentru construcția Autostrăzii Transilvania semnat în trecut cu constructorul american Bechtel și care ulterior a fost reziliat”, a afirmat Sorin Grindeanu.
Constructorul Erbașu a câștigat contractul cu o ofertă de 884 milioane lei (937 milioane lei estimarea CNAIR)
Informaţiile publicate pe site-ul ZCJ.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere, cu citarea sursei
Source link