Connect with us

Transport

M81 Savadisla bilete online prin 24Pay si fizic, noul orar valabil din 1 Aprilie.

Stefania Heinz

Published

on

Începând cu data de 1 aprilie 2024, vor avea loc modificări semnificative în programul de circulație al liniei metropolitane M81, în scopul îmbunătățirii serviciilor oferite călătorilor. În plus față de aceste modificări, două noi stații vor fi adăugate pe traseul liniei M81, pentru a servi persoanele care lucrează în comuna Florești, în zona Podul Lunii.

Programul de circulație actualizat al liniei M81, valabil începând cu 1 aprilie 2024, este după cum urmează:

Plecări din Săvădisla:

  • 04:40
  • 05:50
  • 06:30
  • 08:30
  • 11:50
  • 15:35
  • 16:35
  • 17:35
  • 18:35
  • 20:20
  • 21:45
  • 23:05

Plecări din Cluj-Napoca:

  • 05:10
  • 05:45
  • 06:45
  • 11:05
  • 14:35
  • 15:35
  • 16:35
  • 17:35
  • 19:35
  • 21:05
  • 22:30

De asemenea, prima cursă de la ora 04:40 și ultima cursă de la ora 22:30, cu plecare din Cluj-Napoca, vor fi comune cu cea de pe linia M23 și se vor efectua din stația Taberei, situată pe Calea Florești.

Cele două noi stații adăugate pe traseul liniei M81 sunt “Ferma 9” și “Luna 2 Nord”. Acestea vor fi deosebit de utile pentru persoanele care își desfășoară activitatea în comuna Florești, în zona Podul Lunii.

Pentru a furniza acces facil și informații actualizate călătorilor, programul de circulație va fi disponibil și pe site-ul companiei www.ctpcj.ro și în aplicația gratuită pentru mobil Tranzy.

Achizitia de bilete online si fizic.

Optiune de achizitie bilete fizice se pot gasi bilete la Restaurant Lotus din Savadisla.

Prin aplicatia 24Pay ce puteti descarca pe telefon va puteti cumpara bilet la pret fix mai jos aveti un ghid.

  1. Dupa ce descarcati aplicatia selectati Transport Public (Public Transport)

2. Selectati orasul Cluj

3. Alegeti optiunea Metropolitan

4. Dupa aceea selectati din lista Savadisla

5. Alegeti biletul dorit in functie de destinatia dorita

Facebook Comments Box
Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Actualitate

Cluj-Napoca izolat? Conexiunea aeriană cu Budapesta, suspendată! Efectul Schengen

Cosmin Ardelean

Published

on

Cluj-Napoca pierde conexiunea aeriană cu Budapesta! Zborurile Aeroexpress, suspendate după intrarea României în Schengen!

Clujenii care voiau să evadeze rapid în capitala Ungariei vor fi dezamăgiți! Compania aeriană Aeroexpress Regional a anunțat că va suspenda temporar zborurile dintre Cluj-Napoca și Budapesta începând cu luna aprilie a acestui an.

Decizia a fost confirmată de conducerea companiei, care a explicat că zborurile Cluj – Budapesta vor fi suspendate temporar din cauza schimbărilor semnificative în gradul de ocupare a aeronavelor, odată cu ridicarea controalelor la frontiera terestră după intrarea României în spațiul Schengen. Se pare că acest lucru a afectat viabilitatea economică a rutei, clujenii optând mai des pentru transportul rutier.

Compania aeriană nu renunță definitiv la ruta Cluj – Budapesta, ci intenționează să o reintroducă într-o formă îmbunătățită la începutul sezonului de iarnă 2025. Rămâne de văzut dacă se vor menține aceleași prețuri, orare și frecvențe.

Zborurile dintre Cluj și Budapesta, inaugurate în septembrie 2022, au fost populare printre cei care doreau să evite drumul lung cu mașina, dar acum par să fi pierdut teren în fața accesibilității și confortului oferit de călătoria fără controale la graniță.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Actualitate

Ryanair atacă Clujul cu abonament de 79 de euro! Oare zguduie tronul lui Wizz Air?

Cosmin Ardelean

Published

on

Ryanair lansează abonament de 79 de euro! Clujenii primesc acces la reduceri și avantaje exclusive, dar Wizz Air rămâne rege pe aeroport!

Ryanair, una dintre companiile aeriene care operează pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj, a anunțat lansarea unui nou serviciu de abonament anual, numit “Prime”, cu un preț de 79 de euro. Acest abonament promite să aducă avantaje semnificative clujenilor care călătoresc frecvent, oferind reduceri la bilete, locuri rezervate și asigurare de călătorie.

Serviciul “Prime”, lansat pe 25 martie, va fi disponibil inițial pentru un număr limitat de 250.000 de membri. Abonamentul include acces la reduceri lunare, locuri rezervate gratuite și asigurare de călătorie, încercând să fidelizeze clienții printr-un sistem de costuri predictibile și oferte personalizate.

Această mișcare a Ryanair urmează tendința din industria turismului low-cost, unde companiile concurează pentru atenția clienților prin diverse programe de fidelizare. Wizz Air, de exemplu, a lansat anul trecut serviciul “MultiPass”, oferind opțiuni pentru bagaj de cală și îmbarcare prioritară.

Cu toate acestea, chiar dacă Ryanair își extinde oferta, Wizz Air continuă să domine traficul aerian din Cluj. Conform raportului anual al aeroportului, Wizz Air a avut în 2024 o cotă de piață de 56,95% din totalul zborurilor regulate, urmată de Ryanair cu 13,26%. Acest lucru arată că Wizz Air rămâne jucătorul principal pe piața clujeană, chiar dacă concurența se intensifică.

Facebook Comments Box
Continue Reading

International

Scene șocante la bord! Pilot scoate un pasager din toaletă și-l lasă dezbrăcat în fața tuturor!

Cosmin Ardelean

Published

on

Scene șocante la bord! Pilot scoate un pasager din toaletă și-l lasă dezbrăcat în fața tuturor!

Un zbor obișnuit s-a transformat într-un coșmar pentru un pasager al companiei United Airlines, care a fost scos cu forța din toaletă de către pilot și lăsat semidezbrăcat în fața celorlalți călători. Incidentul incredibil s-a soldat cu un proces intentat împotriva companiei aeriene și a Departamentului pentru Securitate Internă din SUA.

Yisroel Liebb, pasagerul umilit, susține că se afla în toaletă de aproximativ 20 de minute din cauza unor probleme gastrointestinale, când pilotul a spart ușa și l-a expus brusc în fața însoțitorilor de bord și a pasagerilor.

Procesul detaliază și alte acuzații grave. Liebb și prietenul său, Jacob Sebbag, ambii evrei ortodocși, acuză pilotul că a făcut remarci denigratoare la adresa credinței lor. După aterizare, cei doi au fost reținuți și încătușați de ofițerii Serviciului vamal, și-au pierdut zborul de legătură spre New York, au fost ținuți în celule și li s-au percheziționat bagajele.

Reacția companiei United Airlines a fost de a refuza orice comentariu, în timp ce reprezentanții Serviciului vamal s-au limitat la a spune că ofițerii au intervenit la solicitarea companiei aeriene.

Incidentul ridică semne de întrebare serioase cu privire la modul în care companiile aeriene gestionează situațiile medicale ale pasagerilor și la limitele autorității personalului de bord.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite