Connect with us

Prin Oras

Troleibuze noi pentru reclamă și autobuze second hand pentru zona metropolitană

Published

on

Troleibuze noi pentru reclamă și autobuze second hand pentru zona metropolitană

Chiar dacă pare a fi o glumă, administrația Boc nu a ezitat să-și facă reclamă cu troleibuzele noi care urmează să fie introduse pe traseele din oraș, uitând intenționat să amintească de autobuzele second hand pe care le achiziționează pentru zona metropolitană, acolo unde locuiesc cetățeni „de mâna a doua”. În condițiile în care tot mai mulți clujeni sunt nevoiți să-și achiziționeze sau să închirieze o locuință în cuca măcăii, așa numita „zonă metropolitană” a Clujului, de fapt zone dormitor, dotate exclusiv cu blocuri fără alte utilități, permise de altfel de Serviciul de Habarnism, pardon, Urbanism din cadrul administrației Boc, edilul clujean nu pierde nici o ocazie de a-și face reclamă cu noile achiziții în materie de transport public, troleibuze ce vor deservi exclusiv zona de centru a municipiului Cluj-Napoca – eventual și cartierul Zorilor sau măcar împrejurimile străzii Louis Pasteur, denumită mai nou și „strada primarului virtual” – dar omite cu bună știință să pomenească de cei peste 300.000 de euro aruncați pentru hârburile second hand ce trebuie să aducă la muncă și să ducă înapoi la culcare, în blocurile dormitor, clujenii care locuiesc în zona periferică a orașului „comoară”.„Am achiziționat 50 de troleibuze, 34 au deja recepția făcută. Anul viitor vor intra în circulație, după ce se înmatriculează. La începutul anului viitor vom anunța noi trasee, vor apărea trasee noi. Acum se lucrează la CTP, m-au informat. Le-am spus să valideze fiecare traseu pe care le propun. Deci, veți vedea trasee noi de troleibuz. Felicit echipa domnului Neag, nu degeaba sunt cea mai bună echipă de transport public din România”, declara edilul clujean la finalul lui 2019, la un post de radio prietenos, mai degrabă a batjocură decât a informare. Nu de alta, dar cele 50 de troleibuze trebuiau să intre în circulație în anul 2019, conform bugetului alocat, nu să fie în testare pe noile trasee din 2020. Cât despre echipa domnului Neag, la care face referire Boc, probabil se referă la controlorii CTP, despre a căror lipsă de educație am scris în repetate rânduri. Sau poate Emil Boc face trimitere la marea echipă a „famigliei” Neag, din aceeași Companie de Transport Public…CITEȘTE ȘI: Marea famiglie a Companiei de Transport Public: rude, cumetri și tovarășiÎn schimb, fără a face prea multă gargară pe seama unei achiziții atât de reprobabile, din bani publici, la finalul lui octombrie 2019, Primăria spărgea peste 300.000 de euro pentru autobuze second hand. Care trebuie să acopere zona periferică a orașului. CITEȘTE ȘI: INADMISIBIL: Primăria lui Boc sparge peste 300 de mii euro pe autobuze second hand pentru cetățeni „de mâna a doua”Haideți că le știți… Sunt autobuze din alea de tip vechi, care mai circulă și acum prin Cluj, la care francezii au renunțat în anii 80. Din păcate, nu e nici o glumă.Iar în vreme ce Consiliul local aproba noul regulament pentru taximetre, care prevede ca toate mașinile de taxi să fie cel puțin euro 5, cele 10 autobuze la mâna a doua achiziționate de Primăria Cluj-Napoca sunt Euro 3.Mai mult chiar, noile autobuze, care sunt de fapt vechi, achiziționate din bani publici, vor acoperi zona metropolitană a Clujului:acest aspect relevă modul în care administrația locală împarte zonele din oraș, cartierele și periferiile în zone ecologice, zone zero și zone unde poluarea nu trezește interesul nimănui.Astfel, în centrul municipiului Cluj-Napoca circulă autobuze electrice, pentru că aici locuiesc baștanii orașului, iar în cartierele mărginașe și zona metropolitană locuiesc cetățeni „de mâna a doua”, care pot circula cu autobuze second hand. „Floreștiul este parte a Clujului, eu pe cei din Florești îi consider clujeni, la fel ca și cei din Baciu sau din Apahida care lucrează în Cluj, sunt ai noștri și contribuie la ceea ce înseamnă dezvoltarea Clujului. Nu avem competență administrativă asupra Baciului, Floreștiului sau Apahidei. Noi avem o lege din 1968 de pe vremea lui Ceasușescu de organizare administrativ teritorială, dar asta nu înseamnă că nu putem gândi în termeni metropolitani”, decara recent Emil Boc la un post de radio local.Ce înseamnă pentru municipalitatea clujeană a „gândi în termeni metropolitani”?Potrivit caietului de sarcini, autobuzele cumpărate la mâna a doua trebuie să aibă o vechime de utilizare de cca 8 ani, capacitate de transport a 150 de persoane – să aibă unde se înghesui cetățenii de la periferie, iar emisiile poluante nu trebuie să depășească limitele Euro 3.Cu alte cuvinte, poluare cât încape…„Autobuzele vor trebui să aibă o durată de funcționare de cel puțin 8 ani, fără a fi nevoie de reparații ample. Autobuzele vor fi echipate cu motoare turbo diesel. Din punct de vedere al emisiilor poluante acestea nu trebuie să depășească valorile limită prevăzute de normele Euro 3. Motoarele trebuie să fie în stare bună de funcționare și să se încadreze în consumurile specifice de combustibil, ulei, să fie curate, fără pierderi sau scurgeri de ulei ori alte lichide, să aibă o funcționare corespunzătoare, fără trepidații, șocuri bătăi sau alte zgomote. Scaunele pentru pasageri să fie fără rupturi, fisuri și vor avea tapițeria curată, fără tăieturi, rupturi, zone descusute sau dezlipite”, se menționează în caietul de sarcini.Astfel, autobuzele cumpărate de municipalitate la mâna a doua nu trebuie să aibă anul de fabricație anterior anului 2005, cu o lungime totală între 17 și 18 metri, iar viteza maximă va fi 70 km/h.Oricum, în condițiile traficului inuman din Cluj-Napoca, viteza nici n-ar mai trebui să reprezinte un criteriu. Valoarea contractului pentru cele 10 autobuze second hand este de 1.515.000 lei.Astfel, administrația locală continuă să facă reclamă din cele câteva autobuze electrice care circulă exclusiv prin zona centrală, dar în același timp cumpără autobuze second-hand pentru cetățenii din zona metropolitană, unde poluarea nu încape în nici un fel de socoteală, întrucât cetățenii sunt „de mâna a doua”. Taximetrele vor trebui să fie dotate cu motor euro 5, iar autobuzele aflate în circulație pot fi sustrase oricărui regulament și oricărei legi privind poluarea, astfel încât motorul acestora poate fi și euro 3.
Iar asta în condițiile în care ultimul tip de motor adoptat este euro 6. Prin urmare, nu puteți decât să vă uitați cu jind la autobuzele electrice care circulă a reclamă prin zona centrală a orașului, eventual din cartierul primarului Boc până în centru, ca să nu aibă probleme șeful Neag cu șeful Boc, în rest numai publicitate.Pentru cetățeni periferici, pardon, metropolitani, bune sunt și autobuzele second…
 

Source link

Facebook Comments Box

Prin Oras

Chiuveţeni, mon amour! Peste 2000 de celebrități, politicieni, fotbaliști sau șefi din Big Pharma s-ar fi vaccinat ”la chiuvetă”. Imbecilii au devenit ”celebrităţi” şi CEO – ZiardeCluj.ro

Published

on

Chiuveţeni, mon amour! Peste 2000 de celebrități, politicieni, fotbaliști sau șefi din Big Pharma s-ar fi vaccinat ”la chiuvetă”. Imbecilii au devenit ”celebrităţi” şi CEO - ZiardeCluj.ro

Nu întreba ce poate face Ştiinţa pentru tine, ci cum te poţi pişa tu pe ea.Un scandal uriaș a bubuit în Spania, după ce jurnaliștii de la El Periódico de España au dezvăluit faptul că 2000 de celebrități, politicieni, fotbaliști sau șefi din Big Pharma s-ar fi vaccinat ”la chiuvetă”.Totul a pornit de la José María Fernández Sousa-Faro, președintele PharmaMar. Președintele companiei farmaceutice, înființată în urmă cu 36 de ani, care a făcut prima pagină a ziarelor pentru eficacitatea medicamentului său Aplidin împotriva covid, se numără printre cele peste 2.200 de nume de pe lista întocmită de Poliția Națională cu privire la cei vaccinați fals împotriva bolii, informează ElMundo.Conform jurnaliștilor, pe această listă a Poliției Naționale din Spania s-ar afla o mulțime de celebrități, fotbaliști sau politicieni, însă deocamdată numele acestora nu a fost făcut public. Au apărut informații conform cărora pe această listă s-ar afla artistul Omar Montes și tenismenul australian Álex de Miñaur.”Operațiunea Janner”, așa cum este denumită această anchetă a poliției, a condus, între timp, la destructurarea unei întregi rețele de vaccinare ”la chiuvetă”.Asta demonstrează cum s-au întors cu curul în sus valorile morale şi cum ajung “celebrităţi” şi CEO de Big Pharma tot felul de imbecili (susţinuţi de alţi imbecili), în fond nişte analfabeţi funcţionali. “Meritul” lor este agresivitatea, “performanţa” lor este vânzarea de mamă din orice poziţie.

Source link

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Mircea Geoană mărturiseşte ce i-a spus Vladimir Putin într-una din vizitele sale la Mosciva din anii 2008 – 2009: “Mă, suntem foarte nemulţumiţi că aţi intrat în NATO, dar cu americanii mai ştim să lucrăm, dar atenţie cu UE, că vă transformă în colonie economică!” – ZiardeCluj.ro

Published

on

NCN ROMANIA

Mircea Geoană, secretar general adjunct al NATO, a făcut dezvăluiri privind motivele care i-au determinat pe români să se implice în conflictul dintre Rusia şi Ucraina. Secretarul general adjunct al NATO spune că nevoia de a ajuta Ucraina în războiul cu Rusia face parte dintre-un interes moral, politic şi strategic.“Nevoia de a ajuta Ucraina și Republica Moldova face parte dintr-un interes moral, politic și strategic, pe care noi toți, de la polonez la român, îl avem. Nu avem nevoie de Rusia, din nou, pe granițele noastre, pentru că știm ce înseamnă presiunea unui colos pe granițele noastre”, a declarat Geoană la podcastul lui Mihai Morar.De asemenea, secretarul general adjunct al NATO a povestit că, în urmă cu mai mulţi ani, Vladimir Putin nu a fost de acord cu aderarea României la NATO.“L-am întâlnit pe Vladimir Putin şi mi-a spus: ‘Mă, suntem foarte nemulţumiţi că aţi intrat în NATO, dar cu americanii mai ştim să lucrăm, dar atenţie cu UE, că vă transformă în colonie economică!’”, i-a spus Geoană lui Morar.Secretarul general adjunct al NATO a mai mărturisit că Vladimir Putin a încercat de mai multe ori să-i convingă pe reprezentanții României să nu adere la Uniunea Europeană.“Încerca să ne convingă să stăm departe de Uniunea Europeană, m-a frapat, eu credeam că NATO ar fi marea lui temere. Nu l-am ascultat, dacă zice ceva, eu fac opusul, mă duc în cealaltă direcţie! Ce s-ar fi întâmplat cu România dacă nu eram în NATO?! Unde s-ar fi oprit ruşii? În ce situaţie am fi fost? Am fi avut bravura ucrainenilor? Am fi avut sprijin atât de mare din partea Occidentului?”, a mai spus Geoană.

Source link

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Cluj: Un bărbat a murit într-un accident cu kartul, într-un parc logistic – ZiardeCluj.ro

Published

on

Cluj: Un bărbat a murit într-un accident cu kartul, într-un parc logistic - ZiardeCluj.ro

Un bărbat de 52 de ani a murit, miercuri, în urma unui accident cu kartul, care a avut loc într-un parc logistic din Cluj-Napoca.„Pompierii din cadrul Detaşamentului 1 Cluj-Napoca au fost solicitaţi să acorde sprijin unui bărbat implicat într-un accident cu kartul în Parcul Logistic de pe Strada Orăştiei. Apelul de urgenţă a venit în jurul orei 18:48, iar pentru misiune au fost mobilizate o autospecială cu modul de descarcerare şi un echipaj de terapie intensivă mobilă. Ajunşi la faţa locului, pompierii au găsit un bărbat de 52 de ani care prezenta leziuni incompatibile cu viaţa”, se arată într-o informare trimisă de ISU Cluj, conform Agerpres.

Source link

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite

Copyright © 2023 iLoveYouCluj. Webdesign & Marketing - iPublicitate