Connect with us

Prin Oras

Iar cresc chiriile! Primăria, expertă în PR, va realiza un manual de brand al orașului

Alex Campian

Published

on

Iar cresc chiriile! Primăria, expertă în PR, va realiza un manual de brand al orașului

În urma dezbaterilor și consultărilor publice pe tema bugetului general al municipiului Cluj-Napoca pe anul 2022 a reieșit și propunerea realizării unui manual de brand pentru deja prea mult branduitului oraș ”smart”, cu „cea mai bună calitate a vieții”, unde „nimeni nu este abandonat, nimeni nu este lăsat în urmă”.Un manual de brand este exact ceea ce ne lipsea în Clujul care s-a branduit, în ultimii ani, la nivel național, în special prin festivaluri și prin prețurile delirante ale chiriilor, iar la nivel local prin promisiuni de metrou, de străzi smart, de fel de fel de modernizări în zona centrală, pozate frumos și promovate pe paginile de Facebook ale edililor liberali, cu vicii de execuție, luate la bani mărunți, în realitate.„O propunere importantă: manual de brand pentru municipiul Cluj-Napoca. Avem o propunere complementară de la USR, cu un regulament de identitate vizuală. Am format deja un grup de lucru care va îmbina cele două solicitări și anul acesta vom realiza un manual de brand care să includă și regulile de identitate vizuală pentru orașul nostru. Avem finanțare la capitolul 51”, a precizat astăzi primarul Emil Boc, în cadrul ședinței de Consiliu Local, în care s-a votat bugetul municipiului.„USR PLUS a inclus în bugetul pe anul acesta proiectul realizării manualului de brand al orașului pentru că, fără a avea o identitate bine definită, dezvoltarea orașului va fi lipsită de coerență. Manualul de brand înseamnă crearea unei identități pentru promovarea coerentă a orașului pe termen lung și va sta la baza strategiilor de promovare ale Clujului în următorii ani.Sunt alte orașe ca Alba-Iulia, Bacău sau Oradea care au înțeles mai repede necesitatea de a avea o identitate ce să ofere unitate și suport pentru dezvoltarea orașului,  iar dezvoltarea lor rapidă ne arată ca acestea funcționează.Competiția este baza dezvoltării, iar pentru orașe ea înseamnă atragerea cetățenilor și a investițiilor care garantează dezvoltarea continuă.Orice oraș care intra în aceasta competiție ar trebui să poată arată într-un mod coerent, concis și convingător care sunt avantajele sale”, a scris USR PLUS Cluj-Napoca pe pagina sa de Facebook.„Emil Bloc, primar, și blocurile crescând peste tot, cu chirii exagerate, e un brand existent al orașului”, a comentat Váradi Nagy Pál sub postarea useriștilor.Primarul în funcție al Clujului lucrează asiduu la brandul orașului, de care se lipește ca imagine, lucru care i-a și asigurat cele 5 mandate. Emil Boc a pus umărul la brand chiar și astăzi, în ședința de Consiliu Local, unde a declamat aceleași slogane pe care le declamă și la radio, și pe Facebook, peste tot pe unde are ocazia să se exprime public:„Avem un buget de 434 de milioane de euro, care răspunde, până la urmă, exigențelor fundamentale ale strategiei pe termen scurt, mediu și lung. Aici aveți o frază din strategia pe termen lung a Clujului: municipiul Cluj-Napoca să fie, practic, zona cu cea mai ridicată calitate a vieții din orașele secundare aflate în Europa Centrală și de Est, precum și o platformă importantă de dezvoltare, inovare și a răspunsului la provocările viitorului. În fapt, acest deziderat este acela care stă la baza viziunii noastre strategice. Din start vreau să precizez că obiectivul nostru este de a menține Clujul ca fiind orașul cu cea mai ridicată calitate a vieții din România și de referință în Centrul și Estul Europei, un oraș în care să îți facă plăcere să muncești, să trăiești, să îți întemeiezi o familie, un oraș în care nimeni nu este uitat și nimeni nu este abandonat, în care, ca și comunitate închegată, reușim să promovăm acele politici care să unească și nu să ne dezbine, un oraș în care să-ți facă plăcere să rămâi după ce îți termini studiile, un oraș în care să revii după ce ai plecat în străinătate, așa cum sunt mulți români plecați în afara țării, un oraș care să ofere o calitate a vieții apropiată de cea occidentală.”Dincolo de declarațiile politicienilor, adevăratul brand al orașului îl reprezintă chiriile nejustificate, de sute de euro, pentru câte o cutie de chibrituri comunistă, apartamentele de 11 mp care au ajuns să se vândă cu 40 000 de euro, cei 2000 de euro/mp care se plătesc în blocurile noi, la stadiul de proiect, aglomerația din trafic și festivalul Untold, care vara îi bucură pe festivalieri, dar îi deranjează pe mulți localnici și pe pacienții spitalelor din apropiere.Clujul nu oferă, în prezent, cea mai bună calitate a vieții, ci cea mai scumpă, iar asupra veridicității devizei „nimeni nu este uitat, nimeni nu este abandonat” ar trebui să se pronunțe comunitatea abandonată de la Pata Rât.Clujul nu are nevoie de un manual de brand pentru o dezvoltare coerentă a orașului, așa cum consideră politicienii USR și primarul Boc, ci de o politică urbanistică, cu adevărat, pentru oameni, și nu pentru profit, și de proiecte mari de infrastructură care să se și realizeze, nu numai să se promită, să se amâne, să se tergiverseze și să se studieze. Promisiunile de natură SF și studiile de fezabilitate (SF) sunt un brand important al Clujului, care se realizează ca la manual. 

Source link

Facebook Comments Box

Actualitate

Șoc la CFR Cluj! Paszkany și Mureșan, în fața judecății pentru FURT! Prejudiciu de 10 milioane de euro!

Cosmin Ardelean

Published

on

Cutremur la CFR Cluj! Paszkany și Mureșan, judecați pentru delapidare! Prejudiciu de 10 milioane de euro!

Un nou scandal de proporții zguduie fotbalul clujean! Procesul în care Arpad Paszkany (53 de ani), fost patron al CFR Cluj, și Iuliu Mureșan (71 de ani), fost președinte al clubului, sunt acuzați de infracțiuni grave este pe cale să înceapă.

Tribunalul Cluj a decis începerea procedurilor judiciare în acest dosar, în care Paszkany și Mureșan sunt acuzați de constituirea unui grup infracțional organizat, delapidare, evaziune fiscală și spălare de bani.

Acuzațiile sunt extrem de grave: cei doi foști conducători ar fi delapidat fonduri provenite din participarea echipei în grupele Ligii Campionilor, provocând un prejudiciu uriaș de aproximativ 10 milioane de euro clubului CFR Cluj. Se presupune că sumele ar fi fost deturnate între anii 2008 și 2013, prin intermediul unor contracte fictive încheiate cu firme offshore.

Arpad Paszkany, care a condus CFR Cluj până în 2017, este acuzat de:

  • Săvârșirea infracțiunilor de inițiere și constituire a unui grup infracțional organizat
  • Instigare la delapidare, cu consecințe deosebit de grave, în formă continuată
  • Instigare la evaziune fiscală în formă agravată și continuată
  • Instigare la spălarea banilor, în formă continuată

Iuliu Mureșan, înlăturat din conducerea clubului în aceeași perioadă cu Paszkany, este considerat complice la săvârșirea acestor fapte.

Între timp, Arpad Paszkany trăiește în Marbella, Spania, alături de iubita sa cu 24 de ani mai tânără, Antonela Pătruț, cunoscută pentru participarea la emisiunea “Insula Iubirii”.

Această perioadă controversată din istoria clubului CFR Cluj contrastează puternic cu succesele sportive obținute sub conducerea lui Paszkany: promovarea în Superliga, câștigarea a trei campionate și participarea în Liga Campionilor.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Actualitate

Joburi ca-n Vest la Cluj! Gigantul american face angajări MASIVE!

Cosmin Ardelean

Published

on

Gigantul american Vertiv ia cu asalt Clujul! Sute de joburi disponibile! Salarii atractive și carieră internațională!

Veste excelentă pentru piața muncii din Cluj! Compania americană Vertiv, un colos global în domeniul infrastructurii digitale critice, își extinde operațiunile în oraș și anunță angajări masive. Cu un hub deja puternic în Cluj-Napoca, care susține funcții cheie la nivel global și regional cu o echipă de peste 400 de angajați, Vertiv vrea să recruteze încă 10-12% personal până la finalul anului, adică aproximativ 50 de noi angajați.

“Estimăm o creștere a echipei de 10-12% până la finalul anului, înspre 50 de oameni. Căutăm oameni pentru poziții mai puțin tehnice anul acesta, dar încă avem câteva roluri tehnice deschise. Dacă vă uitați pe site-ul nostru, o să găsiți foarte multe poziții, foarte diverse. Și, foarte important acum, noi mereu angajăm. Deci, nu cred că avem niciodată sub 20-30 de poziții deschise. În principal, căutăm forța de muncă din Cluj-Napoca, dar am avut și oameni care s-au mutat la Cluj”, a declarat Ali Hamdan, Senior Director Hub PMO și Cluj Regional Hub.

Vertiv oferă oportunități de carieră diverse, de la finanțe (aproximativ 40% din angajați) și IT (15%) la servicii de inginerie (10%) și multe altele. Hub-ul din Cluj-Napoca este un centru multicultural, oferind suport în opt limbi străine: spaniolă, franceză, italiană, germană, portugheză, rusă, ucraineană, turcă, pe lângă engleză și română.

Printre pozițiile deschise se numără Reporting Analyst, Accounting Specialist, Talent Management Specialist și Finance Project Coordinator.

Expansiunea Vertiv la Cluj reflectă dinamismul economic al orașului și atractivitatea sa pentru investiții străine. Compania, cu sediul central în SUA și operațiuni în peste 130 de țări, are clienți de top la nivel global, precum Vodafone, Siemens, Alibaba, Alstom, Tencent și Ericsson.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cultura

Lacrimi și aplauze! Clujul i-a oferit un moment MAGIC lui Florin Piersic alături de Richard Clayderman și Dan Negru

Cosmin Ardelean

Published

on

Clujul l-a ridicat în picioare! Florin Piersic, ovaționat minute în șir la spectacolul lui Clayderman!

Clujul a oferit un moment de neuitat marelui actor Florin Piersic! În cadrul spectacolului impresionant susținut de pianistul Richard Clayderman pe 29 martie, publicul clujean l-a ovaționat pe legendarul artist minute în șir, într-o atmosferă încărcată de emoție și admirație.

Dan Negru, prezentatorul evenimentului, i-a pregătit o surpriză specială lui Florin Piersic, aflat în recuperare după problemele de sănătate. Într-un video postat pe Facebook, Negru a povestit momentul: “Am ajuns la Cluj ca să îl prezint pe Richard Clayderman, unul dintre cei mai mari pianiști din istoria muzicii mondiale… dar dacă tot am ajuns aici, la Cluj, nu am ratat ocazia să îl invit la spectacol…”.

Înainte de a-l introduce pe Richard Clayderman, Dan Negru a coborât de pe scenă și s-a îndreptat către Florin Piersic, stârnind o reacție extraordinară din partea publicului. Miile de spectatori prezenți în sală s-au ridicat în picioare și l-au aplaudat frenetic pe îndrăgitul actor, oferindu-i un omagiu vibrant.

“O să îi rog pe organizatori să nu se supere pe mine, că o să cobor de pe scenă un minut. Asta nu era prevăzut în program. Dar aș vrea ca lovitura de începere să fie dată de o legendă pe care vreau să o salut la Cluj, doamnelor și domnilor, Florin Piersic”, a spus Dan Negru, prezentându-l pe actor.

Florin Piersic a răspuns cu emoție la căldura publicului: “Mă bucur că suntem împreună! Vă îmbrățișez pe toți și am putere încă să vă pup pe toți…”.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite