Connect with us

Social

Scandal monstru la o pensiune din Cluj! Turiștii au plecat, după ce au mâncat și au lansat acuzații: ”Dna judecător a spus că mă condamnă fără proces”

Stefan Petre

Published

on

Scandal monstru la o pensiune din Cluj! Turiștii au plecat, după ce au mâncat și au lansat acuzații: ”Dna judecător a spus că mă condamnă fără proces”

Un scandal monstru s-a iscat între turiștii care s-au dus la o pensiune din zona de munte a Clujului, dar au fugit rapid pentru că le-a fost prea frig. Ulterior, proprietarul pensiunii a scris că a fost amenințat și că între turiști era și o judecătoare, care a spus că îl condamnă direct, fără proces.”Doresc să-mi informez toți membrii paginii mele ca în acest început de sezon de iarnă. Am redeschis cabana după o renovare de 75%, care a durat doi ani! Muncă stres, bani, dar mai ales multe pierderi și obstacole din cauza constructorilor neserioși.
Toată munca mea de 25 de ani din străinătate este investită în acest colțișor de rai pe care doream să-l cunoască și să-l iubească cât mai multă lume. În 1 décembre, de ziua României, am primit un grup din Turda și Cluj.Ei au rezervat, au plătit prin virament au primit factură de la mine, totul ok. În data de 28, îmi comandă purcel de lapte pentru cina festiva, 17 persoane. Le asigur comanda prin serviciul de catering, serviciile la locația de servire. Ei ajung în 30/11 ora 14:30. I-am prevenit că față de Cluj, în Smida era ger și zăpadă, în clădire încă nu aveam decât 15-16 grade, în spațiul comun pentru ca era foarte mare, iar domnii turiști mi-au lăsat UȘA deschisă aproape o oră, pâna s-au despachetat pentru cazare. În majoritatea camerelor era deja 17-18 grade, mai puțin cele din nord, unde e mereu umbra (pentru aceasta am propus sa le schimb camera, dar au refuzat !) Au completat fisele de intrare cu data de sosire și ieșire date pers, și totul a fost ok. Vedeti in poze erau in bluze foarte încântați de cină. Au comandat pe a doua zi masa de amiază, cu planul să-și facă foc afară seara, la grătar etc.OK! A Doua zi se trezesc iau micul dejun și mă anunța ca ei pleacă, pentru că e prea frig, că plouă, că nu au ce face, că vor banii de cazare înapoi, că dacă nu-i rambursez cheama OPC, DSV etc. Că dna judecatoare de la Turda nici nu are nevoie de proces, mă condamnă direct și că să plătesc etc. Intimidări, amenițări verbale și fizice pentru că acești oameni s-au răzgândit.Afară turna cu găleata, era viitură de la ploaia torențială furtuna și zapada topită instant la peste 10 grade. Iar dânșii îmi motivau că e frig în casa… în salon erau deja 20 de grade, în camere peste 20. Deci chiar nu știu … mi-au scos termostatul afara sa facă poze, au pozat partea de piscină unde încă nu e finalizat. Nu stiu ce treaba au făcut. Mă hărțuiesc pe toate grupurile, îmi trimit zilnic amenințări… Ei care au plecat fără să plătească un leu din ce au mâncat din ce au consumat ! Dna Cristina când a venit nu știa cum să-mi spună că de mult a vrut sa vina la noi, că a fost la Cabana Ivan Apuseni si ce mizerie și noroi si plin de mortăciuni în casa și șoareci și etc…. Eu știu că nu e adevărat și chiar m-a pus deja pe gânduri… caracter de țoapă de rahat, nu vă supărați!!! Acum la terfeleste pe mine pe toate rețelele și google etc Asta-i România ? Așa specie de oameni eu nu am mai văzut ! Dumnezeu sa facă dreptate, eu nu știu ce pot sa fac! Vedeți pozele mele”, a semnalat proprietarul pensiunii Montprezident Smida. Turiștii care au stat la cabană ne-au contactat și au precizat că temperatura era de 12 grade când s-au cazat și până a doua zi a urcat până la 14 grade. Aceștia au plecat pentru că au înghețat de frig.Ei au lăsat review-uri negative pe Google, dar proprietarul penisiunii a mutat locația pe Google Maps, iar opiniile lor s-au șters. Aceștia au depus deja plângeri la Protecția Consumatorilor și vor depune și la Direcția Sanitar Veterinară și la ANAF. Oamenii au fost de acord să plătească prima noapte de cazare și mâncarea consumată, dar au cerut returnarea diferenței până la 6380 de lei, cât au plătit în total, în avans. Ei spun că până acum nu au primiti niciun ban.Ce au spus turiștii care au închiriat cabana. Toate opiniile sunt AICI.”Am platit pret de lux, si am avut parte de o experienta groaznica. Dupa 20 de ore de la cazare temperatura nu a urcat mai mult de 14 grade, noaptea 12. A se evita din toate punctele de vedere”.”Cea mai proasta experienta turistica de pana acum, o gazda total neprietenoasa, in camere peste noapte au fost intre 11,5 si 14 grade. A doua zi dupa ce am anuntat ca nu mai stam, gazda a refuzat sa ne restituie banii pentru cele 2 npti achitate in avans. In continuare refuza sa ne restituie banii, de 2 ori a spus ca a platit si nimic, ceea ce ne duce cu gandul la tzapa. Din cate am vazut in comentarii, singurul pozitiv este al angajatului doamnei. Nu recomand nici dusmanilor aceasta locatie”.”Am rezervat cabana pentru 5 familii (inițial am fost 6 familii, dar din motive medicale o familie a renunțat) pentru week-endul 29.11-3.12.2023. Plata pentru cazare am făcut-o la rezervare.Ajungând la locație am constatat că temperatura din salon era cam glacială. Termometrul pus pe un stâlp arăta un modest 12 grade C.În speranța că în camere va fi mai cald, nu am zis nimic. Dar intrând în camere speranța a murit instant. Acolo era și mai frig.Ni s-a explicat că nu demult au pornit centrala și încă nu s-a încălzit clădirea. Iar camera era rece fiindcă era de nord și am acceptat mutarea într-o cameră cu fața spre sud. Am câștigat un grad.Simțind caloriferele cam călâi am întrebat dacă sigur-sigur va fi mai cald? Rspunsul asigurator, respectiv drumul înzăpezit și seara sosită ne-au adormit vigilența. Cu toate că în afară de momentul cinei, toată seara am petrecut-o încălzind cu propriul corp caloriferele din salon. Noi adulții am stat îmbrăcați ca de exterior, copii, mai optimiști, fiind nevoiți până la urmă să tragă peste ei niște covoroașe de pe scaune.La culcare mi-am lăsat șosetele și peste pijama am mai tras un anorac de fleece. Mi-a amintit de vremea comuniștilor, când nu aveam încălzire.Dimineața temeperatura glacială era tot acolo.De data asta am cerut explicații: ni s-a spus că peleții nu sunt de calitate și înfundă centrala. Cum perspective de schimbare a situației nu am observat, iar proprietara în loc de asumare devenea din ce în ce mai nervoasă, acuzându-ne deja de reavoință, am decis să părăsim locația.Pur și simplu nu mai avea rost să rămânem. Afară ploua (lucru de altfel știut de noi, drept urmare ne pregătisem cu jocuri de societate de acasă) și nu se putea sta în 14 grade în interior. Mai ales că eram și cu copii mici.Am informat doamna și după îndelungi parlamentări ne-am înțeles că până la urmă din suma achitată să rețină costul cazării pentru o noapte și costul cinei, respectiv a mâncării consumate. Doamna proprietar a refuzat returnarea pe moment a sumei agreate, invocând probelem de ordin tehnic la telefon.Am plecat cu promisiunea că luni, 4.12.2023, va face viramentul. Însă nu a făcut-o, a început să schimbe termenii înțelegerii, ne mințea că a virat banii, după care revenea, etc…Iar după ce ne-a blocat pe telefon, Facebook a început să scrie diverse realtări calomnioase pe diverse forumuri.Din câte am constatat ulterior, locația își schimbă numele: când e Weinesya, când e Montprezident… De asemenea, pe alte forumuri am găsit alți turiști care se plîngeau de aceleași probleme.Așadar, evitați locația!”.

Source link

Facebook Comments Box

Prin Oras

VIDEO: Studenții de la UBB, UTCN și UMF Cluj Beneficiază de Abonamente CTP Gratuite

Stefan Petre

Published

on

Începând cu noiembrie 2024, studenții din Cluj-Napoca vor beneficia de un nou sistem de gratuități pentru transportul în comun, a anunțat primarul Emil Boc. „Studenții de la Universitatea Babeș-Bolyai, Universitatea de Medicină și Farmacie și Universitatea Tehnică își pot încărca gratuit abonamentele pentru transportul în comun,” a declarat Boc.

Anterior, începând cu 1 octombrie 2024, funcționa un alt sistem: studenții plăteau 90% din costul abonamentului la Centrele de vânzare CTP, iar ulterior, sumele erau decontate de universități, conform procedurilor interne.

Conform noilor reglementări, studenții acestor universități nu mai trebuie să achite nimic pentru abonamentele CTP. Ei pot să le încarce gratuit direct la automate, fără a mai fi necesară plata inițială și decontarea ulterioară.

„Studenții de la Universitatea Babeș Bolyai, de la Universitatea de Medicină și Farmacie, studenții de la Universitatea Tehnică pot deja să-și încarce gratuit abonamentul nou la transport în comun. Cei care au abonament și-l încarcă deja de la automate. Cei care nu au încă abonament și-l iau pentru prima dată, după care pot să și-l încarce lunar, fără să plătească nimic. Fac precizarea asta pentru că s-a creat acest mecanism pe bază de convenție între universități și CTP, astfel încât studentul să nu mai fie nevoit să plătească abonamentul și să meargă după aceea să-l deconteze la universitate”, a explicat primarul.

Pentru studenții universităților care nu au încheiat convenții cu Compania de Transport Public (CTP), se menține metoda tradițională de decontare a abonamentelor. „Studentul își cumpără abonamentul la prețul de 55 lei de data asta și nu de 94 lei, după care merge și-l decontează la universitate. În această măsură am dori să simplificăm birocrația, să venim în ajutorul universităților clujene, să venim în ajutorul studenților reducând prețul de la 94 la 55 lei pentru a încuraja studenții să folosească transportul în comun în municipiul Cluj-Napoca. Am dorit să simplificăm birocrația, să venim în ajutorul universităților clujene, să venim în ajutorul studenților, reducând prețul de la 94 la 55 lei pentru a încuraja studenții să folosească transportul în comun în municipiul Cluj-Napoca,” a adăugat Emil Boc.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Apel pentru nevoiasi – Risto Madness House Donează Mâncare: Un Ajutor Direct pentru Cei în Nevoie

Egon Kilin

Published

on

Restaurantul Risto Madness House, cunoscut pentru inițiativele sale de susținere a comunității locale, a lansat recent un apel urgent către cei aflați în nevoie. În contextul unei colaborări nefinalizate cu o fundație caritabilă, restaurantul își îndreaptă acum atenția direct către oamenii care au nevoie de ajutor, oferind mâncare gratuită.

O Promisiune Nerespectată

Ieri, restaurantul a pregătit mai multe pachete cu mâncare destinate unei fundații, care urma să le distribuie către persoanele nevoiașe. Din păcate, după ce au fost așteptați o bună perioadă de timp, reprezentanții fundației au anunțat că au uitat să ridice pachetele. În fața acestei situații neplăcute, echipa de la Risto Madness House a decis să nu mai aștepte, ci să facă apel direct către comunitate.

O Mână de Ajutor Directă

Astfel, restaurantul îi invită pe toți cei care au nevoie de ajutor să vină direct la locația lor sau să sune în această dimineață, după ora 8:30, pentru a beneficia de aceste pachete de mâncare. Mâncarea este de ieri, pregătită din meniul zilei, însă este în stare bună pentru consum și poate oferi un sprijin important celor care trec prin momente dificile.

Numărul de contact pentru cei interesați este: 0720 812 510.

Un Avertisment pentru Asociațiile și Fundațiile Neimplicate

Pe lângă această inițiativă de ajutor direct, Risto Madness House a lansat și un mesaj clar către fundațiile și asociațiile care și-au exprimat dorința de a colabora în trecut, dar nu au făcut pașii necesari pentru a duce ajutorul mai departe. Proprietarii restaurantului subliniază că sunt dezamăgiți de lipsa de implicare și îi roagă pe aceștia să nu mai sune dacă nu au intenția reală de a ajuta.

„Sunt atâtea fundații și asociații care m-au sunat și au zis că vor să colaborăm în acest sens, dar nici una nu a ajuns să vină să ducă mâncare la comunitatea lor de nevoiași. Vai și-amar de copiii ăia pe care spun că-i reprezintă!”, a declarat cu amărăciune reprezentantul Risto Madness House.

Concluzie

Prin acest gest, Risto Madness House demonstrează încă o dată că este un pilon al comunității, orientat către sprijinirea celor în nevoie. Inițiativa lor este un exemplu de acțiune directă și rapidă în fața unei situații imprevizibile, arătând că ajutorul real poate veni de la oricine, în orice moment.

Cei care au nevoie de sprijin pot suna la numărul 0720 812 510 sau pot veni direct la restaurant pentru a ridica pachetele. Risto Madness House rămâne alături de comunitate, oferind nu doar mâncare, ci și o rază de speranță în momentele dificile.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Video viral: Mesajul Emoționant al Actorului Bogdan Bob Rădulescu către Elevii Clujeni

Stefania Heinz

Published

on

Mesajul actorului Bogdan Bob Radulescu la întâlnirea cu elevii liceului unitarian din Cluj.

Actorul Bogdan Bob Rădulescu a transmis un mesaj emoționant elevilor clujeni, într-un videoclip devenit viral, în care le-a împărtășit sfaturi și încurajări pentru viitorul lor. Mesajul său a atins inimile multor tineri, oferindu-le un strop de inspirație și motivare într-o perioadă plină de provocări.

Un Mesaj de Speranță și Încurajare

În videoclip, Bogdan Bob Rădulescu vorbește cu sinceritate și pasiune despre importanța educației, a perseverenței și a visurilor. Actorul le-a amintit elevilor că fiecare dintre ei are un potențial imens și că este esențial să-și urmeze pasiunile și să nu se lase descurajați de obstacolele întâlnite pe drum.

„Dragi elevi, vreau să vă spun că fiecare dintre voi are ceva unic de oferit lumii. Nu lăsați pe nimeni să vă spună că nu puteți realiza ceea ce vă propuneți. Aveți curajul să visați și să lucrați din greu pentru a vă transforma visurile în realitate. Educația este cheia care vă poate deschide multe uși, dar pasiunea și perseverența sunt cele care vă vor ghida pe drumul succesului.”

Îndemn la Perseverență și Autenticitate

Bogdan Bob Rădulescu a subliniat importanța de a rămâne autentici și de a nu renunța la valorile personale. El a încurajat elevii să fie sinceri cu ei înșiși și să își urmeze propriul drum, indiferent de presiunile externe.

„Fiți voi înșivă și nu încercați să fiți altcineva doar pentru a fi pe placul celor din jur. Fiecare dintre voi are o poveste unică, iar autenticitatea este cea mai valoroasă calitate pe care o puteți avea. Nu uitați că succesul vine în multe forme și că adevărata măsură a succesului este să fii mulțumit cu cine ești și cu ceea ce faci.”

Impactul Pozitiv asupra Comunității

Mesajul actorului a avut un impact pozitiv asupra comunității clujene, fiind apreciat nu doar de elevi, ci și de profesori și părinți. Mulți au lăudat inițiativa lui Bogdan Bob Rădulescu de a oferi sprijin moral tinerilor într-o perioadă în care aceștia au nevoie de ghidare și încurajare.

„Este minunat să vezi că persoane publice își folosesc platforma pentru a transmite mesaje pozitive și de susținere către tânăra generație. Bogdan Bob Rădulescu a reușit să inspire și să motiveze mulți tineri prin acest videoclip,” a comentat un profesor clujean.

Concluzie

Mesajul emoționant transmis de actorul Bogdan Bob Rădulescu elevilor clujeni a avut un impact profund, oferind speranță și inspirație. Într-o lume plină de incertitudini, astfel de gesturi de solidaritate și încurajare sunt esențiale pentru a sprijini și motiva tinerii să își urmeze visurile și să rămână perseverenți în fața provocărilor.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite