Connect with us

Social

Scandal monstru la o pensiune din Cluj! Turiștii au plecat, după ce au mâncat și au lansat acuzații: ”Dna judecător a spus că mă condamnă fără proces”

Stefan Petre

Published

on

Scandal monstru la o pensiune din Cluj! Turiștii au plecat, după ce au mâncat și au lansat acuzații: ”Dna judecător a spus că mă condamnă fără proces”

Un scandal monstru s-a iscat între turiștii care s-au dus la o pensiune din zona de munte a Clujului, dar au fugit rapid pentru că le-a fost prea frig. Ulterior, proprietarul pensiunii a scris că a fost amenințat și că între turiști era și o judecătoare, care a spus că îl condamnă direct, fără proces.”Doresc să-mi informez toți membrii paginii mele ca în acest început de sezon de iarnă. Am redeschis cabana după o renovare de 75%, care a durat doi ani! Muncă stres, bani, dar mai ales multe pierderi și obstacole din cauza constructorilor neserioși.
Toată munca mea de 25 de ani din străinătate este investită în acest colțișor de rai pe care doream să-l cunoască și să-l iubească cât mai multă lume. În 1 décembre, de ziua României, am primit un grup din Turda și Cluj.Ei au rezervat, au plătit prin virament au primit factură de la mine, totul ok. În data de 28, îmi comandă purcel de lapte pentru cina festiva, 17 persoane. Le asigur comanda prin serviciul de catering, serviciile la locația de servire. Ei ajung în 30/11 ora 14:30. I-am prevenit că față de Cluj, în Smida era ger și zăpadă, în clădire încă nu aveam decât 15-16 grade, în spațiul comun pentru ca era foarte mare, iar domnii turiști mi-au lăsat UȘA deschisă aproape o oră, pâna s-au despachetat pentru cazare. În majoritatea camerelor era deja 17-18 grade, mai puțin cele din nord, unde e mereu umbra (pentru aceasta am propus sa le schimb camera, dar au refuzat !) Au completat fisele de intrare cu data de sosire și ieșire date pers, și totul a fost ok. Vedeti in poze erau in bluze foarte încântați de cină. Au comandat pe a doua zi masa de amiază, cu planul să-și facă foc afară seara, la grătar etc.OK! A Doua zi se trezesc iau micul dejun și mă anunța ca ei pleacă, pentru că e prea frig, că plouă, că nu au ce face, că vor banii de cazare înapoi, că dacă nu-i rambursez cheama OPC, DSV etc. Că dna judecatoare de la Turda nici nu are nevoie de proces, mă condamnă direct și că să plătesc etc. Intimidări, amenițări verbale și fizice pentru că acești oameni s-au răzgândit.Afară turna cu găleata, era viitură de la ploaia torențială furtuna și zapada topită instant la peste 10 grade. Iar dânșii îmi motivau că e frig în casa… în salon erau deja 20 de grade, în camere peste 20. Deci chiar nu știu … mi-au scos termostatul afara sa facă poze, au pozat partea de piscină unde încă nu e finalizat. Nu stiu ce treaba au făcut. Mă hărțuiesc pe toate grupurile, îmi trimit zilnic amenințări… Ei care au plecat fără să plătească un leu din ce au mâncat din ce au consumat ! Dna Cristina când a venit nu știa cum să-mi spună că de mult a vrut sa vina la noi, că a fost la Cabana Ivan Apuseni si ce mizerie și noroi si plin de mortăciuni în casa și șoareci și etc…. Eu știu că nu e adevărat și chiar m-a pus deja pe gânduri… caracter de țoapă de rahat, nu vă supărați!!! Acum la terfeleste pe mine pe toate rețelele și google etc Asta-i România ? Așa specie de oameni eu nu am mai văzut ! Dumnezeu sa facă dreptate, eu nu știu ce pot sa fac! Vedeți pozele mele”, a semnalat proprietarul pensiunii Montprezident Smida. Turiștii care au stat la cabană ne-au contactat și au precizat că temperatura era de 12 grade când s-au cazat și până a doua zi a urcat până la 14 grade. Aceștia au plecat pentru că au înghețat de frig.Ei au lăsat review-uri negative pe Google, dar proprietarul penisiunii a mutat locația pe Google Maps, iar opiniile lor s-au șters. Aceștia au depus deja plângeri la Protecția Consumatorilor și vor depune și la Direcția Sanitar Veterinară și la ANAF. Oamenii au fost de acord să plătească prima noapte de cazare și mâncarea consumată, dar au cerut returnarea diferenței până la 6380 de lei, cât au plătit în total, în avans. Ei spun că până acum nu au primiti niciun ban.Ce au spus turiștii care au închiriat cabana. Toate opiniile sunt AICI.”Am platit pret de lux, si am avut parte de o experienta groaznica. Dupa 20 de ore de la cazare temperatura nu a urcat mai mult de 14 grade, noaptea 12. A se evita din toate punctele de vedere”.”Cea mai proasta experienta turistica de pana acum, o gazda total neprietenoasa, in camere peste noapte au fost intre 11,5 si 14 grade. A doua zi dupa ce am anuntat ca nu mai stam, gazda a refuzat sa ne restituie banii pentru cele 2 npti achitate in avans. In continuare refuza sa ne restituie banii, de 2 ori a spus ca a platit si nimic, ceea ce ne duce cu gandul la tzapa. Din cate am vazut in comentarii, singurul pozitiv este al angajatului doamnei. Nu recomand nici dusmanilor aceasta locatie”.”Am rezervat cabana pentru 5 familii (inițial am fost 6 familii, dar din motive medicale o familie a renunțat) pentru week-endul 29.11-3.12.2023. Plata pentru cazare am făcut-o la rezervare.Ajungând la locație am constatat că temperatura din salon era cam glacială. Termometrul pus pe un stâlp arăta un modest 12 grade C.În speranța că în camere va fi mai cald, nu am zis nimic. Dar intrând în camere speranța a murit instant. Acolo era și mai frig.Ni s-a explicat că nu demult au pornit centrala și încă nu s-a încălzit clădirea. Iar camera era rece fiindcă era de nord și am acceptat mutarea într-o cameră cu fața spre sud. Am câștigat un grad.Simțind caloriferele cam călâi am întrebat dacă sigur-sigur va fi mai cald? Rspunsul asigurator, respectiv drumul înzăpezit și seara sosită ne-au adormit vigilența. Cu toate că în afară de momentul cinei, toată seara am petrecut-o încălzind cu propriul corp caloriferele din salon. Noi adulții am stat îmbrăcați ca de exterior, copii, mai optimiști, fiind nevoiți până la urmă să tragă peste ei niște covoroașe de pe scaune.La culcare mi-am lăsat șosetele și peste pijama am mai tras un anorac de fleece. Mi-a amintit de vremea comuniștilor, când nu aveam încălzire.Dimineața temeperatura glacială era tot acolo.De data asta am cerut explicații: ni s-a spus că peleții nu sunt de calitate și înfundă centrala. Cum perspective de schimbare a situației nu am observat, iar proprietara în loc de asumare devenea din ce în ce mai nervoasă, acuzându-ne deja de reavoință, am decis să părăsim locația.Pur și simplu nu mai avea rost să rămânem. Afară ploua (lucru de altfel știut de noi, drept urmare ne pregătisem cu jocuri de societate de acasă) și nu se putea sta în 14 grade în interior. Mai ales că eram și cu copii mici.Am informat doamna și după îndelungi parlamentări ne-am înțeles că până la urmă din suma achitată să rețină costul cazării pentru o noapte și costul cinei, respectiv a mâncării consumate. Doamna proprietar a refuzat returnarea pe moment a sumei agreate, invocând probelem de ordin tehnic la telefon.Am plecat cu promisiunea că luni, 4.12.2023, va face viramentul. Însă nu a făcut-o, a început să schimbe termenii înțelegerii, ne mințea că a virat banii, după care revenea, etc…Iar după ce ne-a blocat pe telefon, Facebook a început să scrie diverse realtări calomnioase pe diverse forumuri.Din câte am constatat ulterior, locația își schimbă numele: când e Weinesya, când e Montprezident… De asemenea, pe alte forumuri am găsit alți turiști care se plîngeau de aceleași probleme.Așadar, evitați locația!”.

Source link

Facebook Comments Box

Social

Jocurile de noroc, interzise în localitățile cu mai puțin de 15.000 de locuitori

Dani Muresan

Published

on

PNL și PSD au propus inițial un proiect ambițios pentru interzicerea jocurilor de noroc în toate localitățile, însă acesta a suferit modificări semnificative pe parcursul procesului legislativ. Astfel, legea adoptată în plenul Camerei Deputaților permite jocurile de noroc doar în localitățile cu mai mult de 15.000 de locuitori, într-o variantă considerabil mai slabă decât cea inițială. Această formă mai subțire a legii a fost aprobată cu 243 de voturi “pentru”, patru abțineri și lipsa votului a doi deputați.

Potrivit proiectului adoptat, spațiile comerciale care găzduiesc jocuri de noroc, în special cele cu aparate de tip slot machine, trebuie să fie situate în unități administrativ-teritoriale cu o populație de peste 15.000 de locuitori. Operatorii care nu respectă aceste reguli se vor confrunta cu amenzi considerabile, între 10.000 și 200.000 de lei.

Această modificare legislativă a stârnit reacții din partea opoziției, care acuză un presupus “blat” între coaliția de guvernare și industria jocurilor de noroc. Cu toate acestea, susținătorii legii afirmă că este un pas important pentru a proteja comunitățile mai mici de efectele negative ale jocurilor de noroc.

În contextul acestei decizii, în județul Cluj, cele cinci municipii – Cluj-Napoca, Turda, Câmpia Turzii, Gherla și Dej – precum și comunele Florești și Apahida, care depășesc pragul de 15.000 de locuitori, vor putea continua să găzduiască aceste activități de divertisment.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Ziua Internațională a Animalelor Fără Stăpân: Adoptă un câine din Cluj-Napoca și fii parte din schimbare!

Stefania Heinz

Published

on

“Ziua Internațională a Animalelor Fără Stăpân: Adopții și Acțiuni la Cluj-Napoca”

Primăria Municipiului Cluj-Napoca, în colaborare cu Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca, marchează Ziua Internațională a Animalelor Fără Stăpân, sărbătorită în data de 4 aprilie, printr-o serie de inițiative menite să promoveze adopțiile de câini fără stăpân.

Edilul Emil Boc subliniază faptul că, la Cluj-Napoca, politica privind câinii fără stăpân este una umană, neadoptându-se măsuri de eutanasie, iar la centrul de adăpost de pe strada Bobâlnei se asigură îngrijirea a sute de câini care așteaptă o nouă familie. Procesul de adopție este gratuit și deschis tuturor celor interesați.

Locuitorii Clujului sunt invitați să participe la Centrul de Tratare și Întreținere Câini fără Stăpân și Animale Abandonate de pe strada Bobâlnei nr. 65, în cadrul unui eveniment care se va desfășura pe parcursul a două zile.

Programul acțiunii este următorul:

  • Joi, 4 aprilie 2024, între orele 10:00 și 20:00
  • Sâmbătă, 6 aprilie 2024, între orele 10:00 și 14:00

Evenimentul va include participarea unor organizații implicate în protecția animalelor, precum și asistență din partea medicilor veterinari ai centrului, care vor oferi sfaturi și informații referitoare la îngrijirea animalelor.

Documentele necesare pentru adopție includ:

  • Act de identitate (carte de identitate / pașaport)
  • Act de proprietate pentru spațiul destinat animalului (CF / contract de vânzare-cumpărare / dovadă a plății impozitului)
  • Adeverință de angajat sau cupon de pensie / dovadă a oricărei alte surse de venit.

Anul trecut, aproape 300 de câini vagabonzi au fost capturați la Cluj-Napoca, iar 90% dintre aceștia au fost deja adoptați, reflectând un interes crescut din partea comunității pentru aceste animale

nevoiase.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Incident scandalos la Mega Image din Cluj: Garanția pe ambalaje ignorată, tinerii trimiși la plimbare cu sticle și PET-uri

Stefan Petre

Published

on

Sistemul de Garanție Returnare (SGR), impus obligatoriu în toate magazinele din România, pare a fi o glumă proastă în practică. Numeroase plângeri au fost înregistrate, evidențiind faptul că nu toate magazinele preiau PET-urile și sticlele marcate cu semnul “Ambalaj cu garanție”, iar acest lucru continuă să fie o problemă nerezolvată.

Recent, un incident de acest fel a fost observat de un reporter de la Știri de Cluj, pe strada Regele Ferdinand, la un magazin Mega Image. Doi tineri au ajuns la casă cu două plase pline cu PET-uri și sticle, însă angajații au reacționat iritat când au fost întrebați despre procedura de returnare a ambalajelor. Un agent de pază a intervenit amabil și a solicitat ajutorul unui angajat pentru a ghida cei doi tineri, care doreau să afle în care dintre cele două containere să introducă ambalajele.

Cu toate acestea, persoana de la casă a declarat că nu are timp, în timp ce o colegă de pe rafturi le-a comunicat ferm că nu vor prelua ambalajele și i-a trimis să încerce la alt magazin. “Nu le preluăm”, a fost răspunsul scurt, fără a oferi alte explicații.

Tinerii ne-au mărturisit că au cumpărat produsele de la Mega Image și au încercat să returneze ambalajele și la magazinul de pe strada Eroilor, unde au primit aceeași reacție dezamăgitoare. De la magazinul de pe Regele Ferdinand au fost trimiși la Carrefour, în zona centrală, cu speranța că acolo vor reuși să returneze ambalajele.

SGR, sistemul de garanție-returnare, presupune reținerea unei garanții de 50 de bani pentru orice ambalaj de băutură achiziționată, sumă ce urmează să fie restituită consumatorilor imediat ce ambalajele folosite sunt returnate în orice magazin din România. Cu toate acestea, se pare că unităților mici nu le este profitabil să gestioneze aceste ambalaje și, prin urmare, refuză să le preia. Această situație ridică întrebări serioase cu privire la eficacitatea și aplicabilitatea reală a sistemului SGR în practică.

Sursa foto: StirideCluj.ro

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite