Connect with us

Transport

Șoferii CTP Cluj-Napoca, cu un nou look! Uniforme moderne și elegante

Alex Campian

Published

on

Șofer CTP Cluj-Napoca în uniformă nouă, iulie 2025, transport public modern

Șoferii CTP Cluj-Napoca – Uniforme Noi în Iulie 2025

Compania de Transport Public Cluj-Napoca își schimbă imaginea – la propriu! 🧥 Începând cu luna iulie 2025, șoferii CTP poartă uniforme noi, elegante și moderne, ca simbol al respectului față de călători și al profesionalismului.

🔵 Ce aduc noile uniforme?
✔️ Un look unitar și profesionist
✔️ Un plus de eleganță în traficul urban
✔️ O imagine aliniată la standardele europene

🎯 CTP transmite că această schimbare reflectă dorința de a oferi servicii moderne și de calitate, într-un oraș care se dezvoltă rapid. Este un pas mic pentru garderobă, dar unul mare pentru imaginea transportului public din Cluj.

📸 Dacă îi vedeți în trafic, nu ezitați să le zâmbiți. Acum sunt și mai ușor de recunoscut!

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy

Transport

Modernizarea căii ferate Cluj – Oradea, întârziată: doar două segmente ar putea fi gata până în 2026

Alex Campian

Published

on

Lucrări de modernizare pe magistrala feroviară Cluj – Oradea

Proiectul de modernizare a magistralei feroviare Cluj – Oradea, parte a liniei M300 Cluj – Episcopia Bihor, întâmpină întârzieri majore. Potrivit celor mai recente date, doar două dintre cele patru segmente aflate în lucru ar putea deveni operaționale până în august 2026, pentru a beneficia de finanțarea europeană.

Ce segmente vor fi modernizate prima dată?

Lucrările, împărțite pe patru loturi ce totalizează 166,5 km, includ:

  • Lot 1: Cluj-Napoca – Aghireșu (30,41 km) – progres fizic: 40%

  • Lot 2: Aghireșu – Poieni (36,53 km) – progres fizic: peste 50%

  • Lot 3: Poieni – Aleșd (52,74 km)

  • Lot 4: Aleșd – Frontieră Ungaria (46,74 km)

Primele două loturi sunt singurele cu șanse să devină funcționale până în 2026, însă electrificarea completă nu va fi finalizată la termen, avertizează Asociația Pro Infrastructura.

Circulație feroviară în sistem pendulă și riscuri

Specialiștii atrag atenția asupra riscului de circulație în sistem pendulă și a posibilelor pericole la trecerile la nivel, din cauza întârzierilor la centralizări, montarea macazurilor și barierele aferente.

Impact și perspective

După finalizarea completă, modernizarea va permite:

  • timp de călătorie Cluj – Oradea: aprox. 2 ore

  • viteze de 100–160 km/h

  • roută strategică de marfă spre Europa Centrală și Țările Baltice

Cu toate acestea, estimările actualizate indică finalizarea întregului proiect în intervalul 2028–2030.

Lucrări de modernizare pe magistrala feroviară Cluj – Oradea

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Stiri

Revoluție în transportul public din Cluj: Bilete de 90 de minute și abonamente nelimitate la prețuri noi

Alex Campian

Published

on

arife noi propuse de CTP Cluj: bilete de 90 minute și abonamente flexibile

Clujenii ar putea circula mai ieftin și mai flexibil! Compania de Transport Public Cluj-Napoca (CTP) a lansat în dezbatere publică noua structură tarifară, care include bilete valabile 90 de minute, abonamente de 1 zi, 3 zile, săptămânale și lunare cu călătorii nelimitate la doar 130 lei.

Scopul modificărilor este creșterea mobilității, reducerea costurilor pentru călători și simplificarea planului tarifar – de la 26 de titluri actuale la doar 15.

Cele mai importante noutăți:

  • Bilet 90 minute – 4 lei (înlocuiește biletele de 30 și 60 minute)

  • Abonament 24 ore – 12 lei (jumătate din prețul actual)

  • Abonament 72 ore – 30 lei

  • Abonament săptămânal – 40 lei

  • Abonament lunar – 130 lei (călătorii nelimitate)

  • Abonament 6 luni – 650 lei

  • Abonament anual – 1.250 lei

  • Abonament metropolitan – 250 lei (urban + cele 11 comune din zona CTP)

  • Abonament protecție socială – 100 lei

Clujenii pot trimite sugestii și propuneri privind aceste tarife la sugestii@ctpcj.ro sau direct la registratura CTP, B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 128–130.

Abonament lunar nelimitat în Cluj la 130 lei – noua propunere tarifară CTP

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Administratie

Veste excelentă pentru turismul din Cluj: Drumul montan DJ 107N va fi asfaltat complet cu 3,2 milioane de lei

Alex Campian

Published

on

Asfaltare DJ 107N Valea Ierii

Consiliul Județean Cluj investește peste 3,2 milioane de lei pentru asfaltarea completă a drumului județean DJ 107N, legătura principală dintre Valea Ierii, Someșu Rece și Băișoara, deschisă către zonele turistice Buscat și Muntele Băișorii.

Turismul clujean primește un nou impuls: drumul județean DJ 107N, un traseu montan spectaculos ce face legătura între Valea Ierii, Someșu Rece și Băișoara, va fi asfaltat integral. Lucrările, cu o valoare de peste 3,2 milioane de lei, vizează sectorul de 3,31 kilometri dintre Valea Ierii și intersecția cu DJ 107J Finișel.

Proiectul presupune curățarea carosabilului, reprofilarea drumului cu cilindrare și adaos de piatră spartă, completarea acostamentelor, asigurarea scurgerii apelor și refacerea podețelor. Ulterior, se va așterne un strat de balast stabilizat, urmat de asfaltare. De asemenea, vor fi realizate aproximativ 20 de accese la proprietăți.

„Este un drum esențial pentru dezvoltarea turismului montan din Cluj, oferind o rută alternativă spre Mănăstirea «Înălțarea Domnului» din Muntele Rece și acces facil către pârtia de schi Buscat”, a declarat Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj.

Lucrările vor dura patru luni, iar la final, DJ 107N va fi asfaltat în întregime, după ce sectoarele Lotului 2 și Lotului 3 au fost deja modernizate în octombrie anul trecut.

Lucrări asfaltare drum montan spre Buscat și Muntele Băișorii

Foto: Consiliul Județean Cluj

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Cele mai citite


Tetarom